  • 1. Data: 2016-02-02 16:55:42
    Temat: a na drzewie...
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ze 3m od okna kuchennego na drzewie siedział taki:
    http://www.budyn.riders.pl/ptak.jpg

    b.

  • 2. Data: 2016-02-02 17:08:32
    Temat: Re: a na drzewie...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 16:55:44 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ze 3m od okna kuchennego na drzewie siedział taki:
    > http://www.budyn.riders.pl/ptak.jpg

    Wiosna idzie :>

    L.

  • 3. Data: 2016-02-02 17:12:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-02 16:55, Budyń wrote:
    > ze 3m od okna kuchennego na drzewie siedział taki:
    > http://www.budyn.riders.pl/ptak.jpg

    Papuga w lutym? ;-D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2016-02-02 19:53:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > ze 3m od okna kuchennego na drzewie siedział taki:
    > http://www.budyn.riders.pl/ptak.jpg

    coś dobrego gotowałeś.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-02-02 20:26:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-02 16:55, Budyń wrote:
    > ze 3m od okna kuchennego na drzewie siedział taki:
    > http://www.budyn.riders.pl/ptak.jpg

    Pełno tego u mnie lata, zastanawiam się nawet czy jak by im warunki
    zrobić to by jajka były. Hałasują strasznie. Efekt uboczny: w okolicy
    mieszka rodzina lisów. Prawie centrum miasta :D

  • 6. Data: 2016-02-02 20:48:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Halas robia, jak imigranci. A moze to przebrani imigranci?

  • 7. Data: 2016-02-02 20:59:17
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Pełno tego u mnie lata, zastanawiam się nawet czy jak by im warunki
    > zrobić to by jajka były. Hałasują strasznie. Efekt uboczny: w okolicy
    > mieszka rodzina lisów. Prawie centrum miasta :D

    Ale to miłe jest, jak idziesz po własnej parceli, a tu ptaszysko drze
    japę z niedaleka. Od razu wiadomo, że jesteś na trajektorii gniazda :)

    Budyń, masz jednak szczęście. U mnie to szarawe samiczki w ilościach
    hurtowych, a dorodnego kogutka ni chu, chu. :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2016-02-02 21:10:42
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 16:55:44 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ze 3m od okna kuchennego na drzewie siedział taki:
    > http://www.budyn.riders.pl/ptak.jpg
    >

    > b.

    Podobno, rosół z takiego nie wymaga zadnych innych przypraw...??

  • 9. Data: 2016-02-02 21:10:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 20:58:58 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

> [...]
    >
    > Budyń, masz jednak szczęście. U mnie to szarawe samiczki w ilościach
    > hurtowych, a dorodnego kogutka ni chu, chu. :)

    A jak toto się ma na imię?
    Znaczy jak się nazywa?

  • 10. Data: 2016-02-02 21:16:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>