  • 21. Data: 2016-02-03 01:33:34
    Temat: Re: a na drzewie...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 23:18:18 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Akutat brak reakcji psa w stosunku do swoich to norma. On ma zakodowane ze swoich
    sie broni. Mielismy kiedys kota i psa. Jak kiedys kotu chcialem dac sciera to pies
    warczal na mnie. Jestem pewny ze nie swojego by ugryzl.

    Skoro warczal to juz jest oznaka, ze nie do konca byles "alfa" w tym stadzie ;)
    Ale lepiej jak warczy - ostrzega i daje czas na wycofanie niz odrazu by gryzl :)

    Moj pies warczy tylko na moja kuzynke - wlasciwie nie wiem dlaczego, bo przez
    dlugi czas ja uwielbial - brala go czesto na spacery do lasu i na 1000% nic
    mu zlego nie zrobila. Najblizsza rodzine i znajomych lubi ale absolutnie
    kazdego innego - odrazu by pogryzl i zjadl ;) Dlatego mnie troche dziwi
    ta akceptacja ptactwa - na kury nie reaguje, golebie olewa ale wystarczy ze
    z daleka zobaczy jakiegokolwiek innego psa, czy kota to odrazu agresor mu
    sie wlacza i leci na zlamanie karku pokazac kto tu rzadzi :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2016-02-03 10:32:25
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 22:21, Radek D pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%BCant_zwyczajny
    >
    > Dzikie to chyba zawsze zostaną dzikie. Ale te które na
    > podwórku wychowaliśmy "od jajka" to się zachowywały jak kury.
    > To samo z pawiami - choć przegięły jak zjadły wszystkie listki
    > z kwiatków żony i wygrzewały się na masce samochodu ;-)
    >

    > Kilka lat temu obudziły nas łosie pod płotem. Wiewiórka odpoczywa na
    > tarasie, a raz nawet wpadła do domu poszukać orzeszków. W nocy dziki
    > buszują pod oknami, a sarny nawet w dzień.
    > Całkiem nieźle jak na miasto ;-)

    Radek, Ty mieszkasz pod Prypecią ?

  • 23. Data: 2016-02-03 17:34:24
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Radek, Ty mieszkasz pod Prypecią ?

    Jak się dobrze przyjrzeć to z okien widać Jasną Górę ;-)

  • 24. Data: 2016-02-03 22:32:12
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 01:33:35 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > z daleka zobaczy jakiegokolwiek innego psa, czy kota to odrazu agresor mu
    > sie wlacza i leci na zlamanie karku pokazac kto tu rzadzi :D

    Zawsze w psach widzialem falsz.
    Za kielbase zrobia wszystko.

  • 25. Data: 2016-02-03 22:35:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 22:32:14 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Zawsze w psach widzialem falsz.
    > Za kielbase zrobia wszystko.

    A człowiek za stówkę zabije innego człowieka.
    Psy to przy ludziach aniołki :]

    L.

  • 26. Data: 2016-02-04 10:18:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 22:32:14 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Zawsze w psach widzialem falsz.
    > Za kielbase zrobia wszystko.

    To przyjdz do mojego z kielbasa, zobaczymy czy Twoja teoria sie sprawdzi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.