  • 1. Data: 2009-06-24 15:26:27
    Temat: drzwi balkonowe z roletami+pełne otwarcie skrzydeł=możliwe?
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam.
    W ścianie mam drzwi balkonowe dwuskrzydłowe.
    Małżonka kupiła rolety wewnetrzne, zamontowalismy i .....
    Okazało sie że kasety uniemozliwiaja pelne otwarcie drzwi w dodatku
    skrzydła obijaja ściane w okolicach ościeznicy.
    Obawiam się też że pewnego dnia rolety odpadna (sa przyklejane) gdy
    sie ktos sie zapomni i zbyt mocno otworzy drzwi.
    Jedyne co przychodzi mi do głowy to zrobić rowek w ścianie (wykuć na
    szerokośc kasety) tak aby sie w niej chowała kaseta a skrzydła drzwi
    sie opierały nie na ściane (jak było przed roletą)
    Pozostaje pytanie jak ten rowek ładnie wykończyć (szpachlowanie/
    szlifowanie???).
    Może ktoś ma inne pomysły w tym temacie.

  • 2. Data: 2009-06-24 15:44:30
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    Może ktoś ma inne pomysły w tym temacie.

    ja wstawiłem ogranicznik uchyłu
    taka mała stopka mocowana do podłogi
    moze nie odkrywcze ale skuteczne :)

  • 3. Data: 2009-06-25 14:13:41
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "tall_30" <s...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    >Może ktoś ma inne pomysły w tym temacie.

    Mnie zastanawia ta sprawa, bo też je mam i też przeszkadzają ale za to
    szczelnie zasłaniają.
    Czy aby producenci okien nie powinni dawać większych ram, może wkładek
    przedłużających tak aby między zawiasem okna i ścianą było więcej miejsca?

  • 4. Data: 2009-06-25 14:17:37
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    albo mamy źle obrobione okna ???????????
    U mnie obróbka okien zachodzi dosyć mocno od środka. Obrabiali je płuyami
    kg, bo okna wstawiali po tynkach i zostawili nieobrobione otwory okienne.
    Nie wiem sam. Tam brakuje 2cm na te roletki do pełnego otwarcia.

  • 5. Data: 2009-06-26 16:48:44
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Czy aby producenci okien nie powinni dawać większych ram, może
    wkładek
    przedłużających tak aby między zawiasem okna i ścianą było więcej
    miejsca?

    Do przemyślenia w następnym mieszkaniu :)

    Ja się zastanawiam czy po prosto nie wykuć czegoś w rodzaju rynny tak
    aby sie chowała w niej kaseta.

    Tylko jak to ładnie wykończyć

  • 6. Data: 2009-06-28 14:14:30
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    tall_30 wrote:
> [...]
    >

    > Do przemyślenia w następnym mieszkaniu :)
    >
    > Ja się zastanawiam czy po prosto nie wykuć czegoś w rodzaju rynny tak

    Ja się rozpędziłem z obróbką okna w łazience i jak przymierzyłem roletkę to
    skuwałem chyba ze 2 warstwy płyt KG. żeby okno otwierało się możliwie
    szeroko.
    Teraz mam płąszczyznę ramy okna przedłużoną o jakieś 3 cm i miejsca jest aż
    nadto na kasetkę roletki.

    Gejzero.