  • 1. Data: 2009-06-24 15:37:03
    Temat: podklad podloga
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    Grucha szybko wylala beton i nie zdazylismy go "przyglaskac" nim zaczal
    wiazac.
    Efekt jest taki ze w niektorych miejscach pozostaly nierownosci 2-3 cm.
    Obawiam sie jak poloze na to folie to moze sie przerwac na tych
    nierownosciach ...
    Czym je wypelnic?

  • 2. Data: 2009-06-24 22:46:57
    Temat: Re: podklad podloga
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Efekt jest taki ze w niektorych miejscach pozostaly nierownosci 2-3 cm.
    > Obawiam sie jak poloze na to folie to moze sie przerwac na tych

    zamow najtansza szlichte z opozniaczem
    reszte napisalem w poprzednim watku

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-06-25 09:02:57
    Od: Rick <r...@o...pl>

    On Thu, 25 Jun 2009 00:46:57 +0200
    "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
    > >

    > zamow najtansza szlichte z opozniaczem
    > reszte napisalem w poprzednim watku

    Podepnę się pod wątek. W moim przypadku zagłaskali dobrze, ale w jednym miejscu mam
    nieckę. Czy tutaj też mam wlać tą szlichtę, czy może jednak wystarczy ubity piasek?

    Rysiek

  • 4. Data: 2009-06-25 09:06:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Podepnę się pod wątek. W moim przypadku zagłaskali dobrze, ale w jednym
    >miejscu mam nieckę. Czy tutaj też mam wlać tą szlichtę, czy >może jednak
    >wystarczy ubity piasek?

    Styropian i posadzka to wyrówna. Pilnuj tylko aby na posadzce nie zrobili
    niecki;))
    Na chudziaku to żaden problem taka niecka.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-06-25 09:15:24
    Od: Rick <r...@o...pl>

    On Thu, 25 Jun 2009 11:06:25 +0200
    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > niecki;))
    > Na chudziaku to żaden problem taka niecka.

    no to super, dzięki.
    Rysiek

  • 6. Data: 2009-06-25 09:30:24
    Od: Mat <m...@g...com>

    .

> [...]
    > niecki;))
    > Na chudziaku to żaden problem taka niecka.

    U mnie w jednym miejscu była obawa że styropian pęknie zaciągnęliśmy
    tym co było pod ręką czyli odrobiną kleju do styropianu.

    Mat

  • 7. Data: 2009-06-25 16:49:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mat" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >U mnie w jednym miejscu była obawa że styropian pęknie zaciągnęliśmy
    >tym co było pod ręką czyli odrobiną kleju do styropianu.

    W takich miejscach mozna naciac styropian, zeby sie ulozyl, albo ukladac od
    niecki.

    Pozdro.. TK