  • 11. Data: 2010-10-10 19:51:36
    Temat: Re: duze rolety / zaluzje
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > Wewnatrz! Z zewnatrz nie musi nic byc :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Każdy lepszy sprzedawca rolet czy żaluzji. Jak byś był z Kielc, to mam
    sprawdzoną firmę, gdzie kupowalem plisy, duetki oraz drewniane żaluzje .

    pzdr.
    rafał

  • 12. Data: 2010-10-13 20:29:09
    Od: rbproof <...@p...co>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 00:30:54 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

> [...]
    > przykręcone do ramki po jednym wkręcie z każdej strony, odstęp 8cm,
    > całość zamocowana na małe blaszki-kątowniczki na górze i na dole,
    > które wchodzą pod listwę zasłaniającą ościeżnice. Całość pomalowana
    > tikkurila valtti expert. Nie zdejmuje tego i nie odsłaniam, ale jak
    > planowałem tak robić, to miałem dwa pomysły: całość na szynie (coś jak
    > drzwi suwane) odsuwana na pozostała część ściany, oraz ruchome
    > lamelki, wystarczy spiąć je od tyłu mocną taśmą za pomocą tackera i
    > poluzować wkręty, wtedy wszystkie mogły by się równo zamykać lub

    No to jeszcze ostatnie ;) pytanie: szukałem listewek w okolicy (o tych
    wymiarach) i d... blada. Była to produkcja prywatna? Czy może jakaś sieć?

  • 13. Data: 2010-10-14 01:03:22
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > No to jeszcze ostatnie ;) pytanie: szukałem listewek w okolicy (o tych
    > wymiarach) i d... blada. Była to produkcja prywatna? Czy może jakaś sieć?

    taki mały sklepik z listwami i niewielkimi deskami (w moim
    Białymstoku), nic specjalnego, no ale tu u mnie przemysł drzewny w
    rozkwicie :-), widziałem też takie w Leroy Merlin, ale dwa razy
    droższe... :-(
    generalnie to pytaj o listwy maskujące do ościeżnic

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2010-10-14 19:18:58
    Od: rbproof <...@p...co>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 18:03:22 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

> [...]
    > droższe... :-(
    > generalnie to pytaj o listwy maskujące do ościeżnic

    No na to bym nie wpadł. Dzięki