  • 1. Data: 2010-10-08 21:09:14
    Temat: redukcja rury spustowej
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukiwana jest redukcja rury przekrój kwadrat 120x120 na rurę fi 110.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ?

  • 2. Data: 2010-10-08 21:12:49
    Temat: Re: redukcja rury spustowej
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 8 Paź, 23:09, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Poszukiwana jest redukcja rury przekrój kwadrat 120x120  na rurę fi 110.
    >
    > Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ?

    nie widzialem.
    Kupil bym taka 110-ke i grzal az by wlazla na te 12-ke. Byle by
    kielichy byly w odpowiednia strone...

  • 3. Data: 2010-10-10 13:15:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J_K_K wrote:
    > Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przejdź się do jakiegoś supermarketu budowlanego
    > - powinny być redukcje / przejściówki uniwersalne
    > - z gumą, która powinna się "dopasować".

    SUUUUPER RADA :)

    przeczytaj może pytanie :)

  • 4. Data: 2010-10-12 13:16:13
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    On 10 Paź, 15:15, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    Jeśli jesteś z Warszawy, to zwróć się do Ekro http://www.ekro.com.pl/
    jeśli z Poznania, Krakowa, Katowic, Białegostoku czy Trójmiasta, to
    daj znać :)

  • 5. Data: 2010-10-12 14:19:19
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > SUUUUPER RADA :)
    >
    > przeczytaj może pytanie :)

    niech może autor sprecyzuje: z czego ta rura...? w którym miejscu ta
    redukcja...?
    bo może zwykły czyszczak się nada:
    http://allegro.pl/kolano-elastyczne-osadnik-rewizja-
    czyszczak-galeco-i1262403625.html
    wycinasz sobie w pokrywce dziurę jaka chcesz...

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-10-13 06:45:58
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    http://allegro.pl/kolano-elastyczne-osadnik-rewizja-
    czyszczak-galeco-i1262403625.html
    wycinasz sobie w pokrywce dziurę jaka chcesz...

    miejsce akcji:
    góra pod dachem rynna /blacha/ kwadrat zakończona spustem kwadrat, który
    trzeba połączyć z rura spustowa okrągłą.

    Bogdan

  • 7. Data: 2010-10-13 08:29:49
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 13 Paź, 08:45, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > góra pod dachem rynna /blacha/ kwadrat zakończona spustem kwadrat, który
    > trzeba połączyć z rura spustowa okrągłą.

    więc, myślę (nie wiem, bo mam rynny plastikowe i okrągłe... :-), że
    takich redukcji nie ma, bo po kiego wstawiać spust zakończony
    kwadratem, zeby potem robic okrągłą rurę, szybciej dostaniesz gdzieś
    ten cały spust z podejściem na rurę okrągłą, ale jak się uprzesz to
    chyba nic skomplikowanego, żeby taką redukcję zrobił blacharz, dekarz,
    czy inny fachowiec od blach cięcia-gięcia...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-10-13 09:13:55
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Witam,
    Myślę , że to rozwiązanie powinno pomóc
    http://www.rheinzink.pl/195.aspx?view=application
    Proszę klikać na "zoom" i skupić sie tylko na samej redukcji bez
    trójnika.
    Koszt redukcji 51,39 zł netto.
    Pozdrawiam,
    IP