    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: dziękuję firmie whirlpool
    Date: Thu, 22 Sep 2011 06:02:33 -0700 (PDT)

    producentowi zmywarki do zabudowy... za ostre jak brzytwa brzegi blach
    konstrukcyjnych, za wkręty mocujące te blachy na imbus (potrzebne aż
    trzy rozmiary), za nie dające się ponownie użyć opaski na rurkach
    gumowych, za plastikowe kolanko na wężu wodnym łamiące się przy
    wysuwaniu zmywarki z szafki, za rekomendację tabletek pewnego
    producenta, które wśród fachowców są zabójstwem dla pompy
    cyrkulacyjnej i za samą, drogą jak cholera, pompę, chociaż za radą
    fachowców kupiłem zamiennik, tańszy i odporny na te tabletki...
    dziękuję, dziękuję, dziękuję... pozwoliłem sobie zmodernizować trochę
    wasz produkt... wkręty dałem na krzyżak, opaski dałem zwykłe
    "trytytki", wąż kupiłem polski, a tabletki używam, ale innego
    producenta, bo wam jak psom nie wierzę...

    pozdrawiam cieplutko
    s_13