  • 1. Data: 2010-09-07 19:27:53
    Temat: dzwonek/gong do rozdzielnicy
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Jaki dzwonek lub gong można umeścić w rozdzielnicy w mieszkaniu? W
    Castora*** widziałem dzwonek za 60 zł i nie kupiłem (drogo), a ponadto może
    są jakieś modułowe gongi, albo coś podobnego o przyjemnym dźwięku?

  • 2. Data: 2010-09-08 05:23:58
    Temat: Re: dzwonek/gong do rozdzielnicy
    Od: "P" <d...@g...pl>

    W każdej hurtowni elektrycznej (użyj Zumi lub Google)
    mają po kilka-kilkanaście katalogów dużych firm produkujących
    elementy modułowe do rozdzielnic.
    Sugerowałbym wykonananie kilku telefonów tam właśnie....

  • 3. Data: 2010-09-08 08:04:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2010 21:27, Adax pisze:
    > Jaki dzwonek lub gong można umeścić w rozdzielnicy w mieszkaniu? W
    > Castora*** widziałem dzwonek za 60 zł i nie kupiłem (drogo), a ponadto
    > może są jakieś modułowe gongi, albo coś podobnego o przyjemnym dźwięku?

    Swoją szosą - jaki jest cel umieszczania czegoś takiego w rozdzielnicy?

    Rozdzielnice zwykle są gdzieś schowane...

  • 4. Data: 2010-09-08 08:58:03
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4c874374$1@news.home.net.pl...
    > Swoją szosą - jaki jest cel umieszczania czegoś takiego w rozdzielnicy?
    > Rozdzielnice zwykle są gdzieś schowane...

    Ty to musisz poteoretyzować :-) Jak koles pyta to zanczy ze by mu to
    pasowało. Wyobraź sobie ze i u mnie też by takie rozwiązanie sie sprawdziło.
    Niemozliwe?

    b.

  • 5. Data: 2010-09-08 10:28:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2010 10:58, Budyń pisze:
    > w wiadomości news:4c874374$1@news.home.net.pl...
    >
    > Ty to musisz poteoretyzować :-) Jak koles pyta to zanczy ze by mu to
    > pasowało. Wyobraź sobie ze i u mnie też by takie rozwiązanie sie
    > sprawdziło. Niemozliwe?

    Wiem, rozumiem - i z ciekawości się pytam, jak ma to rozwiązane, że mu
    pasuje: czy mu nie przeszkadza, że dzwonek gdzieś stłumiony dźwięczy,
    czy też może na rozdzielnicę bez drzwiczek mniej-więcej tam, gdzie się
    zwykle dzwonek umieszcza.

    Po prostu ciekaw jestem. Rozumiesz?

  • 6. Data: 2010-09-08 11:28:02
    Od: matys <m...@o...pl>

> [...]
    > pasuje: czy mu nie przeszkadza, że dzwonek gdzieś stłumiony dźwięczy,
    > czy też może na rozdzielnicę bez drzwiczek mniej-więcej tam, gdzie się

    Ja mam takie rozwiązanie w mieszkaniu w bloku, gdzie skrzynka
    rozdzielcza znajduje się tuż nad drzwiami wejściowymi.

    Pozdrawiam

    matys80

  • 7. Data: 2010-09-08 16:35:29
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > pasuje: czy mu nie przeszkadza, że dzwonek gdzieś stłumiony dźwięczy,
    > czy też może na rozdzielnicę bez drzwiczek mniej-więcej tam, gdzie się

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=modułowy
    &category=46111&country=1
    Nie chcę brzęczka, szukam gong... myślałem, że temat bardziej znany, bo
    producenci bawią się w to od dawna!

  • 8. Data: 2010-09-08 18:09:40
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Adax wrote:

    > Jaki dzwonek lub gong można umeścić w rozdzielnicy w
    > mieszkaniu? W Castora*** widziałem dzwonek za 60 zł i nie
    > kupiłem (drogo), a ponadto może są jakieś modułowe gongi, albo
    > coś podobnego o przyjemnym dźwięku?

    Na wiodącym portalu aukcyjnym znajdziesz coś co zwie
    się DZWONEK NA SZYNĘ TH-35. Sam mam taki zamontowany
    i uprzedzam że nie jest zbyt dobrze słyszalny. Może
    produkty innych firm są lepiej słyszalne..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2010-09-09 07:06:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2010 18:35, Adax pisze:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=modułowy
    &category=46111&country=1

    > Nie chcę brzęczka, szukam gong... myślałem, że temat bardziej znany, bo
    > producenci bawią się w to od dawna!

    Gong żeby miał gong musi mieć rozmiar.

    Takie małe to będzie dzyń.

  • 10. Data: 2010-09-09 09:42:46
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 9 Wrz, 09:06, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Gong żeby miał gong musi mieć rozmiar.
    >
    > Takie małe to będzie dzyń.

    Bo i ten dzwonek na szynę dostępny w marketach nie jest produkowany z
    myślą o stosowaniu go jako dzwonek domowy, to raczej sygnalizator do
    automatyki jest.
    No, ale, przy otwartej rozdzielni w blokowym niedużym mieszkaniu,
    jeśli komuś jazgotliwy dźwięk dzwonka nie przeszkadza... czemu nie?

    J.