  • 1. Data: 2019-03-02 20:44:01
    Temat: ej solarnicy ver 2019
    Od: Budyń <b...@g...com>

    raport z pola bitwy

    wiadomosci sa dobre i złe

    dobra jest taka że wyglada na to że solar sie sprawdza, na razie na budowie utrzymuję
    17stopni, a grzałka elektryczna od 2 tygoni własciwie się nie włączyła, resztę
    załatwiło słońce https://zapodaj.net/40bdecb8ec68a.png.html

    zła wiadomość jest taka że gdy dziś grzałka miała ruszyć to sie zepsuła, no jasny
    gwint, co jest w grzałce skomplikowanego że zepsuła się kolejny raz - poprzednio
    czekałem miesiac az wrócila z reklamiacji

    a druga wiadomość zła jest innej natury - oglądaliście prawdziwe kłamestwa ze
    szwarcenegerem? Taka scena https://www.youtube.com/watch?v=2zG_jt_CG3c
    dokładnie tak leciała moja wkrętarka. Po drodze zabiła telefon. Co jest w telefonach
    skomplikowanego ze ustawiają sie akurat na drodze wkretarki? To już kolejny telefon
    który poległ na budowie :/

    b.

  • 2. Data: 2019-03-03 11:56:45
    Temat: Re: ej solarnicy ver 2019
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 2 marca 2019 20:44:02 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > utrzymuję 17stopni, a grzałka elektryczna od 2 tygoni własciwie się nie

    Zapodaj jeszcze fotki tego solara bo tu ludziska nie widzieli :>

    > zła wiadomość jest taka że gdy dziś grzałka miała ruszyć to sie zepsuła, no
    > jasny gwint, co jest w grzałce skomplikowanego że zepsuła się kolejny raz -
    > poprzednio czekałem miesiac az wrócila z reklamiacji

    Może jakieś badziewne te grzałki? Ile dałeś za nią?
    Moja grzała do wygrzewania CWU jednofazowa 2kW kosztowała ponad 3 stówy. Działa.

    > telefonach skomplikowanego ze ustawiają sie akurat na drodze wkretarki?
    > To już kolejny telefon który poległ na budowie :/

    Słaby telefon. Mój przetrwał trójkę dzieci i budowę, padł dopiero jak
    akumulator dokonał żywota i nie szło kupić zamiennika ;)

    L.

  • 3. Data: 2019-03-03 15:07:45
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-03-03 o 11:56, Lisciasty pisze:
    > Zapodaj jeszcze fotki tego solara bo tu ludziska nie widzieli :>
    i do tego jaki bufor?

    --
    Robak

  • 4. Data: 2019-03-03 16:13:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 marca 2019 15:06:20 UTC+1 użytkownik Sir_Robak napisał:
    > i do tego jaki bufor?

    dachem sie nie chwale bo brzydki :-) cały dach obłozony poliwęglanem.
    Bufor do C.o. jest 2500litrów a bojler cwu 500l.
    Cwu mam nieprzećwiczone bo nikt wody nie zuzywa w normalnych ilościach.

    b.