  • 41. Data: 2009-03-16 13:28:47
    Temat: Re: facelia na chwasty
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gpljgi$1jd$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ostami, wykazuje wszystko -późnym latem zaorać i na następny rok lub
    > jeśli wcześnie będzie przeorana siać trawę
    > 3 wersja długofalowa - posiać na te chwasty przegorzan kulisty, w
    > pierwszym roku wystawi jedynie rozetę ścielącą się po ziemi, w drugim roku
    > zakwitnie i wszystko co lata w okolicy przyleci sie paść
    > http://www.rebkow.za.pl/goscieprzegorzanu.htm
    > jesienią wygląda to paskudnie ale przez następne 20 lat nic nie musisz
    > robić
    >

    > Ja bym się nastawił na posadzenie drzew i krzewów
    Wielkie dzięki, za chociaż tę jedną sensowną wypowiedż. Oto mi właśnie
    chodziło.
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2009-03-18 22:08:44
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    > Trochą pogrzebałem i niespodziewanie wyrosło mi takie coś:
    >
    > http://picasaweb.google.pl/liliumster
    > http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

    Trochę pooglądałem - piękne!
    Najbardziej zaciekawiła mnie żółta - cytrynowa róża podpisana "Miniatura " -
    jest przepiękna.
    Czy mógłbyś napisać jak się nazywa, żebym też mógł sobie takiej poszukać?

    Antoni Broniak

  • 43. Data: 2009-03-19 06:51:15
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Najbardziej zaciekawiła mnie żółta - cytrynowa róża podpisana "Miniatura " -
    > jest przepiękna.

    Kupiłem ją przypadkowo w jakimś markecie.Była napojona farbą i miała całkiem
    inny kolor.Dpiero po dłuższym czasie nabrała prawdziwych kolorów.
    Pozdrawiam.Mirzan