  • 1. Data: 2009-03-10 10:28:11
    Temat: Maliny
    Od: "joanna" <t...@w...pl>

    Kupiłam w Tesco sadzonki malin czerwonych w kartonowych opakowaniach. Ich
    korzeń znajduje się w małej ilosci ziemi owinietej w czarną folię.
    Postawiłam te pudełka w dosyć chłodnym pokoju (zakręcone kaloryfery) i nie
    wiem, co z nimi robić do czasu sadzenia. Do tego czasu trzeba je podlewać,
    moczyć w wodzie? Niektóre juz wypusciły małe listki. Bardzo prosze o radę.
    Chyba wczesniej nie mozna ich sadzić niż za jakiś miesiąc. Zimno jeszcze.

  • 2. Data: 2009-03-10 11:46:26
    Temat: Re: Maliny
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Użytkownik "joanna" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chyba wczesniej nie mozna ich sadzić niż za jakiś miesiąc. Zimno jeszcze.
    -Wsadż sadzonki w doniczki z ziemią. w zimnym miejscu przetrzymasz do
    wiosny.

  • 3. Data: 2009-03-10 19:42:36
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Ja posadziłbym do gruntu. Malina jest rośliną zimującą i wieloletnią. Nic im
    nie będzie . Myślę że lepsze warunki będą miały w gruncie niż w domu.
    Mam maliny na działce i widzę że dostają również małe listki szczególnie na
    odrostach przyjemnych.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-11 07:43:57
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > Chyba wczesniej nie mozna ich sadzić niż za jakiś miesiąc. Zimno jeszcze.

    Wsadź na stanowisko docelowe.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 5. Data: 2009-03-11 12:07:19
    Od: "joanna" <t...@w...pl>

    Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich:)

  • 6. Data: 2009-03-12 00:26:56

    Ich

    > Wsadź na stanowisko docelowe.

    Bingo!