  • 1. Data: 2009-03-07 18:01:16
    Temat: Witam grupę(ślimakol, mniszek)
    Od: "zbyszu" <z...@o...pl>

    Mam do sprzedania coś na mniszka i ślimaki. Sporo. Czy na grupie to moge
    zrobic?
    Panslawista może się nie wypowiadac. Czy go w ten sposób mogę przekonac?
    Zbychu

  • 2. Data: 2009-03-07 23:48:02
    Temat: Re: Witam grupę(ślimakol, mniszek)
    Od: "Moon" <A...@y...com>

    zbyszu wrote:
    > Mam do sprzedania coś na mniszka i ślimaki.

    napisz do mnie co masz na ślimaki i ile to kosztuje.
    i jak zadziała.
    moon

    l...@w...pl

  • 3. Data: 2009-03-09 14:11:09
    Od: kryluta <k...@p...onet.pl>

    zbyszu pisze:
    > Mam do sprzedania coś na mniszka i ślimaki. Sporo. Czy na grupie to moge
    > zrobic?
    > Panslawista może się nie wypowiadac. Czy go w ten sposób mogę przekonac?
    > Zbychu

    W jakiej cenie ślimakol?
    k...@t...pl

  • 4. Data: 2009-03-14 11:19:05
    Od: "ISO.GT" <g...@w...pl>

    na ślimaki najlepsze jest piwo:), przecinasz butelkę typu pet np. po wodzie
    mineralnej w pół, odwracasz i robisz lejek, do środka wlewasz piwo i
    rokładasz na trawniku - PRZEKONAJ SIĘ:)!!
    Pozdrawiam
    GT

    W jakiej cenie ślimakol?
    k...@t...pl

  • 5. Data: 2009-03-14 21:10:48
    Od: "Moon" <w...@y...com>

    ISO.GT wrote:
    > na ślimaki najlepsze jest piwo:), przecinasz butelkę typu pet np. po
    > wodzie mineralnej w pół, odwracasz i robisz lejek, do środka wlewasz
    > piwo i rokładasz na trawniku - PRZEKONAJ SIĘ:)!!

    musiałbym chyba kupić browar!
    tego są tysiace!

    moon

  • 6. Data: 2009-03-15 23:14:03
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > musiałbym chyba kupić browar!
    > tego są tysiace!

    Pozostaje bezsenność, latarka i słoik.

  • 7. Data: 2009-03-16 00:15:00
    Od: "Moon" <w...@y...com>

    ? wrote:

    > Pozostaje bezsenność, latarka i słoik.

    hehe:) SŁOIK!
    chyba napalm i beczka na 50l!
    jeszcze was plaga nie dotknęła, tego jest LEGION i wcale nie trzeba czekać
    do nocy, wystarczy, że słońce schowa się za chmurą i wyłażą setki.
    jak się na to sypnie solą to im trochę szkodzi, ale z kolei zostają jakieś
    organiczne paskudne plamy - no i sól nie jest najlepsza dla zielenizny.
    wygląda na to, że na tę plagę jesteśmy nieprzygotowani.
    one potrafią zeżreć jabłko które spadnie na ziemię w jeden wieczór tak, że
    zostaje sama łupinka.
    to generalnie wyjątkowo obrzydliwe stwory i w swojej ilości powodują chęć
    "wojny totalnej".
    w zeszłym sezonie wytłukłem kilkaset i wojny nie wygrałem, a nawet bitwy.
    co będzie w tym?
    są obrzydliwe, łażą po wszystkim, po domu, po drzewach, chcą włazić do
    domu... brrr.
    moon

  • 8. Data: 2009-03-16 05:50:20
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Moon" <w...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > co będzie w tym?
    > są obrzydliwe, łażą po wszystkim, po domu, po drzewach, chcą włazić do

    Kiedyś był jakiś niemiecki środek na ślimaki - robiło się rowek, wykładało
    szczelnie folią, napełniało wodą i dodawało tego środka i w fortecy
    wybierało ręcznie te, które przeżyły pasy z soli potasowej. U mnie była
    skuteczna glebogryzarka Mrówka - ze względu na duże obroty mełła ziemię na
    mąkę z nią wschody chwastów i ślimaki.
    Szkoda, że jej nie produkują. Moja była robiona w Piasecznie w zakładach
    pomocniczych dla Polkoloru czyli lineskopów do telewizorów (paradoksy
    komunizma)...
    Poprzez wymianę motyk obrabiała pas szerokosci od 15 do 50cm ze skokiem 5cm.
    Zastępowała doskonale dziabanie motyką międzyrzędzi. Sąsiadom pomagałem w
    tunelach szklarniach. a nawet na parapetach...

  • 9. Data: 2009-03-16 06:18:03
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "zbyszu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam do sprzedania coś na mniszka i ślimaki. Sporo. Czy na grupie to moge
    > zrobic?
    > Panslawista może się nie wypowiadac. Czy go w ten sposób mogę przekonac?
    > Zbychu

    Ależ mogę!

    Mniszek można polubić - mam francuski poradnik, a w nim opis prowadzenia
    grządki z mniszkiem, aby całej działki nie zasiedlił. Na trawniku - hodować
    króliki - one wiedzą, ze mniszek dla wszystkich ssaków (człowieka też) jest
    smaczną sałatką i lekarstwem na wątrobę i skutecznie go redukują wyjadając.
    Ja swoją wątrobę leczyłem po żółtaczce poronnej szyszkojagodami jałowca
    (grudzień) i pędami kwiatowymi mniszka (maj). Ludowa nazwa mniszka -
    majówka. Lecznicze i smakowite jest wino z kwiatów mniszka.
    Sałatka do tłustych mięs wyśmienita.

  • 10. Data: 2009-03-16 06:42:44
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Kiedyś był jakiś niemiecki środek na ślimaki

    Mesurol w płynie do oprysków.