  • 1. Data: 2009-03-04 11:44:28
    Temat: do kiedy...
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    ...dokarmia się wiosną ptaki?
    --
    Basia + liczne ogrodowo-leśne tałatajstwo

  • 2. Data: 2009-03-04 14:07:44
    Temat: Re: do kiedy...
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:golpj1$mha$1@inews.gazeta.pl Bbjk
    <b...@q...pl> napisał(a):

    > ...dokarmia się wiosną ptaki?

    Hejka. Ptaki dokarmiamy w zimie.
    Pozdrawiam warunkowo Ja...cki

  • 3. Data: 2009-03-04 19:29:18
    Od: j...@p...fm

    On 4 Mar, 15:07, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
    > W wiadomościnews:golpj1$mha$1@inews.gazeta.pl Bbjk

    >     Hejka. Ptaki dokarmiamy w zimie.
    >                     Pozdrawiam warunkowo Ja...cki

    Ja dokarmiam kury cały rok

    [pozdr]

  • 4. Data: 2009-03-04 20:03:18
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości
    l.googlegroups.com
    Użytkownik <j...@p...fm> napisał(a):

    > Ja dokarmiam kury cały rok

    Hejka. Zaiste wielki z Ciebie oryginał. :-D
    Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki

  • 5. Data: 2009-03-04 20:18:44
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Dirko pisze:

    > Hejka. Ptaki dokarmiamy w zimie.

    No pięknie. Kalendarzowej?

    Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
    dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie
    prawdopodobieństwo mrozów?
    --
    Basia, dokarmiając

  • 6. Data: 2009-03-04 20:19:20
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    j...@p...fm pisze:

    > Ja dokarmiam kury cały rok

    a one Ciebie?
    --
    B.

  • 7. Data: 2009-03-04 20:23:23
    Od: "Rajmund" <t...@a...es>

    Użytkownik "Bbjk" napisał:
    > No pięknie. Kalendarzowej?
    >
    > Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
    > dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie prawdopodobieństwo
    > mrozów?

    Ja dokarmiam w dalszym ciągu, ale zauważyłem, że same ptaki wiedzą co dla
    nich dobre. Od kiedy stopniały śniegi i można to i owo wygrabić sobie
    pazurami z ziemi, zapotrzebowanie na moje karminiki zmalało drastycznie.

    Pozdrawiam,
    Rajmund

  • 8. Data: 2009-03-04 21:01:04
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Hm, sformułuję zatem inaczej: czy w czasie ocieplenia przerywamy
    > dokarmianie, czy trwa ono dotąd, aż definitywnie minie
    > prawdopodobieństwo mrozów?

    Dokarmiałem przepiórki tak długo,aż osiągnęły odpowiednią wagę.
    Pozdrawiam ornitoLogicznie.Mirzan

  • 9. Data: 2009-03-04 21:03:38
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Rajmund pisze:

    > Ja dokarmiam w dalszym ciągu, ale zauważyłem, że same ptaki wiedzą co dla
    > nich dobre. Od kiedy stopniały śniegi i można to i owo wygrabić sobie
    > pazurami z ziemi, zapotrzebowanie na moje karminiki zmalało drastycznie.

    U nas wciąż buszują jak szalone sikory rozmaite, kowaliki, dzwońce,
    dzięcioły, pojedyncze mysikróliki, kosy, wróble.
    --
    Basia

  • 10. Data: 2009-03-04 22:03:59
    Od: "Rajmund" <t...@a...es>

    Użytkownik "Bbjk" napisał:

    > U nas wciąż buszują jak szalone sikory rozmaite, kowaliki, dzwońce,
    > dzięcioły, pojedyncze mysikróliki, kosy, wróble.

    U mnie też. Niemal identyczny zestaw. Ale wyraźnie mniej od kiedy stopniał
    śnieg.

    Pozdrawiam,
    Rajmund