  • 1. Data: 2009-03-02 16:40:51
    Temat: ODWROTNA LOGIKA BABSKA
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    ODWROTNA LOGIKA BABSKA

    > ......zwiększa jędrnośc.....głupota .......namoczone w wodzie tracą
    > cenne
    > witaminy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­!!!!!!!!!!!!>
    > Korzeń marchwi zawiera odżywcze cukry-węglowodany (4-10%, m.in.
    > sacharozę i glukozę), białko, liczne karoteny (8-22 mg, prowitamina A ?-
    > i ?-karoten), olejek lotny, witaminy B1 i B2 (0,06 mg), B6, C (6-10 mg),
    > E, H, K, PP (0,05 mg) oraz wapń, żelazo, miedź i fosfor, a także pektyny.

    Zapominasz o skórce - nie moczysz obranych. Sugerując się
    wypowiedzią mistrzyni odwrotnej babskiej logiki należy posadzić
    wszędzie marchew, a będzie wydalać witraminy do gleby i wystarczy
    nabrac garść humusa, zmoczyć śliną, którą juz z witaminami nalezy
    przełknąć. Odkrycie godne tego parchatego szwindlarza Eisteina...
    To dlatego parchaci komisarze ZSSR wysłali Gagarina na księżyc z
    workiem kukurudzy, (posiewaj po wsiódy), ale nie dowiózł - paliwa mu
    brakło na hamowanie...