  • 1. Data: 2009-03-02 13:54:29
    Temat: opryski a niepogoda
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    W sobotę rano opryskałem brzoskwinie miedzianem, a wieczorem była mżawka.
    W związku z tym mam pytanie: powtórzyć oprysk, czy nie trzeba?
    Inaczej mówiąc ile godzin/dni bez deszczu musi upłynąć aby oprysk był
    skuteczny?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-02 15:06:28
    Temat: Re: opryski a niepogoda
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > W związku z tym mam pytanie: powtórzyć oprysk, czy nie trzeba?
    > Inaczej mówiąc ile godzin/dni bez deszczu musi upłynąć aby oprysk był

    Po napęcznieniu pąków, ale przed ich pękaniem popraw Sylitem.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 3. Data: 2009-03-02 18:44:58
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    skryba pisze:

    > Po napęcznieniu pąków, ale przed ich pękaniem popraw Sylitem.
    A może być Carpene?

  • 4. Data: 2009-03-02 22:33:03
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > A może być Carpene?