  • 1. Data: 2009-03-05 20:44:28
    Temat: Jak rozsiewać wapno w ogródku?
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, jak w temacie.
    Mam 500 m trawnika i trochę drzewek. W ubiegłym roku próbowałem
    siewnikiem do trawy, ale nie bardzo szło, dziurki się zapychały. Z ręki
    z kolei trochę pyli...

    Co radzicie?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-06 09:58:03
    Temat: Re: Jak rozsiewać wapno w ogródku?
    Od: "?" <n...@o...pl>

> [...]
    > Mam 500 m trawnika i trochę drzewek. W ubiegłym roku próbowałem
    > siewnikiem do trawy, ale nie bardzo szło, dziurki się zapychały. Z ręki

    Zamknąć oczy.

  • 3. Data: 2009-03-06 10:25:57
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "?" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zamknąć oczy.

    Kupić siewniczek do nawozów.Hecht 270 - do pylistych i granulowanych, zimą
    do soli i piasku. Siew rzutowy tarczą napędzaną od kółek z ręczną regulacją
    wysiewu. Chwalę, za równomierność wysiewu. Rączka składana - można
    niekłopotliwie schować na zimę.

  • 4. Data: 2009-03-06 19:44:29
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik ? napisał: