  • 1. Data: 2011-09-27 06:29:56
    Temat: gniazdka, wlaczniki etc
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    Przymierzam sie do zakupu gdniazd elektrycznych, TV, komputerowych i
    wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    jest. Poleccie alternatywne marki na które warto zwrócic uwage.
    dzieki

  • 2. Data: 2011-09-27 07:20:29
    Temat: Re: gniazdka, wlaczniki etc
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Wrz, 08:29, "MUA" <a...@o...eu> wrote:
> [...]
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    > jest. Poleccie alternatywne marki na kt re warto zwr cic uwage.

    Hager Polo - ja mam serie "fiorena". Nie wyrozniaja sie zbytnio - sa
    takie neutralne (takie mialy byc;) ale porzadnie wykonane:)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-09-27 07:58:26
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-27 08:29, MUA pisze:
> [...]
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    > jest. Poleccie alternatywne marki na kt?re warto zwr?cic uwage.

    Nie każdy legrand jest drogi - popatrz na system "Cariva".
    Mam i jestem zadowolony.

    Pozdry,
    MW

  • 4. Data: 2011-09-27 08:00:35
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 27 Wrz, 08:29, "MUA" <a...@o...eu> wrote:
> [...]
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    > jest. Poleccie alternatywne marki na kt re warto zwr cic uwage.

    Ospel Sonata (dość precyzyjne, ale trzeba się upewnić co do
    stylistyki, charakterystyczne jest, że gniazdka i włączniki są jakby
    oddylatowane od ściany na 2mm)
    Schneider Sedna (też spoko)

    kupowane wszystko przez neta. w markecie widziałem tego Schneidera,
    ale ceny były 2x takie jak w necie.

  • 5. Data: 2011-09-27 08:13:16
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Przymierzam sie do zakupu gdniazd elektrycznych, TV, komputerowych i
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze

    Ja sugerowałem się przede wszystkim wyglądem, wybrałem serie Ospel Impresja,
    jakość przyzwoita, ciekawa kolorystyka. Zresztą wiekszość poducentów i tak
    pewnie jedzie na tych samych wkładach.

  • 6. Data: 2011-09-27 11:42:28
    Od: quent <x...@x...com>

> [...]
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    > jest. Poleccie alternatywne marki na kt?re warto zwr?cic uwage.

    Z tańszych np. Schneider Anya lub Ospel Impresja

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-09-27 12:08:15
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > charakterystyczne jest, że gniazdka i włączniki są jakby
    > oddylatowane od ściany na 2mm)

    a to już chyba kwestia osadzenia puszek, ja mam Legranda cariva , mam
    kilka innych i wszystko odstaje o grubość kołnierza puszki, mam ściany
    z gipskartonu, więc podcięcie brzegów otworu, żeby rancik się zlicował
    załatwia sprawę...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2011-09-27 12:35:58
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

> [...]
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    > jest. Poleccie alternatywne marki na które warto zwrócic uwage.

    Zanim wybierzesz, sprawdź, czy lekko i cicho działa łacznik (zwykły lub
    schodowy), przycisk (np. do sterowania przekaźnikami oświetlenia) i czy
    śrubki do zacisków w gniazdach są dostępne od przodu. Sprawdź też, czy
    wybrany system ma wszystkie opcje, które będą Ci potrzebne.

    Ja do swojej instalacji nie znalazłem alternatywy dla Legranda Sistena Life,
    który uważam za średnią półkę wśród osprzętu. Wszystko co ładne i tanie,
    okazywało się toporne w działaniu.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 9. Data: 2011-09-27 13:16:40
    Od: Cezary <c...@p...fm>

> [...]
    > wlacznikow oscwietlenia. Przegladam legranda ale, ze tak ujme, dosc drogi
    > jest. Poleccie alternatywne marki na które warto zwrócic uwage.

    Kontakt Simon

    CezaryT

  • 10. Data: 2011-09-27 13:27:48
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Kontakt Simon

    Mam już dłuższy czas i polecam (Kontakt Simon) - nie podoba mi się tylko
    wersja Basic.
    Berker był za drogi, a tańsze wersje Legranda kłócą się z moim pojęciem
    estetyki.
    Kupowałem w jakimś sklepie internetowym.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6497
    (20110927) __________