  • 11. Data: 2023-04-15 21:57:52
    Temat: Re: internet do kamerki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u199td$tiub$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Kupiłem router na Allegro za 200zł z LAN/WiFi i kartę Aero2.
    > Rozwiązanie ze starym smartfonem/hotspot to porażka. Router ma
    > zewnętrzną antenę LTE.

    Jaki router?

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 12. Data: 2023-04-15 22:07:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-04-15 o 11:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://www.vectra.pl/oferta/6806/
    > Oferta ważna tylko do dziś północy!
    > No ale to abo za 10 zł/mies. (10 GB/mies. + dalej lejek 1Mbps).
    >

    > -----

    25GB/5zł

    https://biuroprasowe.orange.pl/blog/300-gb-za-darmo-
    przez-rok-100-gb-na-start/

    --
    Pete

  • 13. Data: 2023-04-15 22:28:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.04.2023 o 21:57, PiteR pisze:

    > Jaki router?

    Hujawieja :)

    Teraz zdrożał
    https://allegro.pl/oferta/router-huawei-b593-lte-ii-
    4g-modem-2x-anteny-6779108606

    Dołożyłem mu na kabelkach antenę zewnętrzną.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-04-15 22:31:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.04.2023 o 22:07, Pete pisze:

    > 25GB/5zł
    >
    > https://biuroprasowe.orange.pl/blog/300-gb-za-darmo-
    przez-rok-100-gb-na-start/

    Promocja trwa od 1 czerwca do 31 2020r

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-04-16 10:44:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy z numeru tego SIM startera da się zadzwonić/dodzwonić do niego?
    SMS chyba chodzą, bo jakieś SMS dotyczące konta trzeba wysyłać?

    -----

  • 16. Data: 2023-04-16 12:28:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

> [...]
    4g-modem-2x-ant
    > eny-6779108606
    >
    > Dołożyłem mu na kabelkach antenę zewnętrzną.

    Jest szansa ze w miejscu gdzie jest beznadziejny zasieg, to cacko
    zwiekszy go do akceptowalnego poziomu?
    Jaka antene zewnetrzna sie do czegoś takiego dokłada?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 17. Data: 2023-04-16 12:40:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.04.2023 o 12:28, Budzik pisze:

    4g-modem-2x-ant

    > Jest szansa ze w miejscu gdzie jest beznadziejny zasieg, to cacko
    > zwiekszy go do akceptowalnego poziomu?

    Z gówna bata nie ukręcisz.

    > Jaka antene zewnetrzna sie do czegoś takiego dokłada?

    Na początek tanią, żeby sprawdzić swoje urojenia:

    https://allegro.pl/oferta/tz-antena-bezprzewodowa-wi
    -fi-28-dbi-4g-lte-3g-4g-13156117845
    (taką mam)

    A jeśli na w/w jest poprawa, to można droższą.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-04-16 14:10:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-04-2023 o 12:28, Budzik pisze:
    6

    > Jest szansa ze w miejscu gdzie jest beznadziejny zasieg,

    Ale u każdego operatora, czy tylko w jakimś konkretnym?

  • 19. Data: 2023-04-17 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Z gówna bata nie ukręcisz.

    :)
    Jakis zasieg telefoniczny jest wiec kwestia jest tylko jego
    poprawienia.

    Dzieki

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 20. Data: 2023-04-17 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale u każdego operatora, czy tylko w jakimś konkretnym?

    Tak, tez bym to sprawdził.
    Pytam dla rodziny, podpytam czy sprawdzali.

    --
    Pozdrawia... Budzik