  • 1. Data: 2010-01-09 19:27:16
    Temat: jak dowiedzieć sie o zadłużeniu
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    mam możliwość zakupienia w dość okazyjnej cenie domku z działką w jakim
    miejscu mogę dowiedzieć się czy działka nie jest obarczona jakimś zadłużeniem?
    jakie są koszty takie dowiadywania się?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-09 20:09:32
    Temat: Re: jak dowiedzieć sie o zadłużeniu
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    w wiadomości news:hialak$c8n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mam możliwość zakupienia w dość okazyjnej cenie domku z działką w jakim
    > miejscu mogę dowiedzieć się czy działka nie jest obarczona jakimś

    W sądzie rejonowym biorąc odpis z księgi wieczystej za 30 zł.

  • 3. Data: 2010-01-09 20:46:11
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl>

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > w wiadomości news:hialak$c8n$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > W sądzie rejonowym biorąc odpis z księgi wieczystej za 30 zł.

    dziękuje za odpowiedź:)
    i mam kilka kolejnych pytań:)
    co potrzebne jest aby taki odpis dostać? nr działki? adres nieruchomości?
    przepraszam za banalne byc może pytania ale jestem zielony w tym temacie:( ale
    szybko sie uczę:)
    i jeszcze jedno czy na postawienie ścianki działowej potrzebne jest pozwolenie
    na budowę?

    pozdrawiam kp

  • 4. Data: 2010-01-09 21:30:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:hiauet$vdb$1@newsread1.aster.pl...

    > W sądzie rejonowym biorąc odpis z księgi wieczystej za 30 zł.
    Albo za 7zł-zależy od SR;)))

  • 5. Data: 2010-01-09 21:34:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > i mam kilka kolejnych pytań:)
    > co potrzebne jest aby taki odpis dostać? nr działki? adres nieruchomości?

    Nr KW najlepiej mieć

> [...]
    > temacie:( ale
    > szybko sie uczę:)
    > i jeszcze jedno czy na postawienie ścianki działowej potrzebne jest

    Na wszystko są w praktyce pozwolenia potrzebne- Bonawentura zacytuje Tobie
    nawet przepisy zaraz zapewne. a w praktyce to olej papierologie i stawiaj
    ściank

  • 6. Data: 2010-01-09 21:42:04
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>

    krzysztof pinczewski pisze:
> [...]
    > miejscu mogę dowiedzieć się czy działka nie jest obarczona jakimś zadłużeniem?

    Centralna Informacja Ksiag Wieczystych :
    http://www.ms.gov.pl/kw/kw.php

    W.

  • 7. Data: 2010-01-10 00:23:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2010 19:27:16 +0000 (UTC), krzysztof pinczewski napisał(a):

> [...]
    > miejscu mogę dowiedzieć się czy działka nie jest obarczona jakimś zadłużeniem?

    Wypis aktualny z KW.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2010-01-10 09:46:20
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > i mam kilka kolejnych pytań:)
    > co potrzebne jest aby taki odpis dostać? nr działki? adres nieruchomości?
    > pozdrawiam kp

    Idziesz do gminy i za ok 3,50 pln prosisz o skrócony wypis z ewidencji
    gruntów dla tej nieruchomości , trzeba podać numer ewidencyjny działki,
    można go znaleźć na mapie ewidencji gruntów. W uzyskanym wypisie masz numer
    KW tej nieruchomości i w miarę dokładny adres właściciela Mając numer KW
    zamawiasz odpis pełny lub skrócony z KW. Jeśli Sąd Rejonowy ma już księgi
    zelektronizowane to taki wypis możesz uzyskać z centralnego rejestru bez
    konieczności wędrowania do Sadu Rejonowego

    Bogdan

  • 9. Data: 2010-01-10 10:35:51
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > co potrzebne jest aby taki odpis dostać? nr działki? adres nieruchomości?
    > przepraszam za banalne byc może pytania ale jestem zielony w tym

    Numer księgi wieczystej.

  • 10. Data: 2010-01-10 12:48:14
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > już księgi zelektronizowane to taki wypis możesz uzyskać z centralnego
    > rejestru bez konieczności wędrowania do Sadu Rejonowego

    Uzyskać mozesz z dowolnego sądu w Polsce podłaczonego do systemu
    elektronicznego.