  • 1. Data: 2023-10-12 11:15:08
    Temat: jak duża działka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    żeby odgrodzić się od pojebów z kundlami?

    mówio w domu masz cisze, nie to co w bloku.

    Obserwuję na osiedlu, że w domkach mentalne wsiury też trzymają kundle
    napierdalające cały dzień. Tylko w Rumunii jest ich więcej.

    To taki typ małpy co w domu musi mieć ruch i rejwach. ha ha ha
    Musi byc bieganie bachorów. Nie mozę być cicho bo dostają depresji.
    WUjek Zenek wpada, ciotka Klotka. Cały czas coś sie dzieje.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-10-12 12:14:24
    Temat: Re: jak duża działka
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, October 12, 2023 at 4:15:13 a.m. UTC-5, PiteR wrote:
> [...]
    > Musi byc bieganie bachorów. Nie mozę być cicho bo dostają depresji.
    > WUjek Zenek wpada, ciotka Klotka. Cały czas coś sie dzieje.

    Od piesow? no to bys musial miec sobre 4-6ha obrosniete laskiem zeby nie slyszec
    szczekania.

    Ogolnie halas cywilizacyjny to problem i mnie ostatnio wkurza.

    Bylem kiedys w miejscu na koncu swiata. 6km od malo uczeszczanej drogi. Miejsce
    zalesione ale raczej plaskate. Zero miast w promieniu 30-40km.
    Zero psow, rzniecia drewna, klepania blach czy wiatrakow z klimatyzacji czy innych
    takich.

    I kurwa siadlem przed hatka i slyszalem szum opon na tej drodze.

    A ze droga prosta to na jej 10km odcinku zawsze cos jechalo. I zawsze bylo slychac.
    Tak ze jak chcesz cisze to trza dosyc daleko w dzicz jechac albo w jakas kotline sie
    wbic.

    Cisze spotkalem w srodku zimy nad jeziorem. Przy -25 i po opadach sniegu. Cisza jak
    smierc. Zero wiatru, zero zwierzat, i halas cywilizacji nie docieral.
    Nie polecam, jednak nieco szumu i ptaszyskow jest mily dla ucha.

  • 3. Data: 2023-10-12 12:40:51
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 12.10.2023 o 11:15, PiteR pisze:
> [...]
    > Musi byc bieganie bachorów. Nie mozę być cicho bo dostają depresji.
    > WUjek Zenek wpada, ciotka Klotka. Cały czas coś sie dzieje.

    Nie wielkość działki ma znaczenie a izolacja od otoczenia. Po pierwsze w
    miarę dźwiękoszczelne okna. Na nocne hałasy polecam ustawienie radia czy
    co tam kto ma na częstotliwość miedzy kanałową w celu uzyskanie
    charakterystycznego szumu, to "zamaskuje" nawet spore hałasy.

  • 4. Data: 2023-10-12 14:47:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.10.2023 12:40, Trybun wrote:
    > Na nocne hałasy polecam ustawienie radia czy co tam kto ma na
    > częstotliwość miedzy kanałową w celu uzyskanie charakterystycznego
    > szumu, to "zamaskuje" nawet spore hałasy.

    Nie upierałbym się może koniecznie przy radiu, ale coś w tym jest. Po 6
    latach mieszkania z WM, gdy się ona wyłączy to faktycznie zanik tego
    szumu wzbudza na początku odruch niepokoju.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2023-10-12 14:56:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 11:15 PiteR <e...@f...pl> pisze:

> [...]
    > Musi byc bieganie bachorów. Nie mozę być cicho bo dostają depresji.
    > WUjek Zenek wpada, ciotka Klotka. Cały czas coś sie dzieje.

    Też tego nie znoszę, nie wysiedzę u ludzi, u których radio/telewizor
    napierdziela "aby coś gadało".
    Jak zaprasza mnie do siebie rodzina, to nawet przygłuchy Teściu sam z
    siebie ogląda TV praktycznie bez głosu :-)

    Co do działki - nie musi być duża.
    Wystarczy, że dookoła zamiast iglaków posadzisz las mieszany, taki na
    50-100m szeroki :-)

    Ja mam właśnie różnicę w hałasie od drogi lato/zima.
    Droga jest jakieś 500m od mojej działki. W lecie, jak drzewa na sąsiednich
    działkach leżących między mną a drogą mają liście to nie słyszę przy
    otwartym oknie ruchu mimo, że jest duży. W zimie praktycznie zawsze jak
    jestem na zewnątrz lub mam otwarte okno słyszę szum.
    Tyle, że mi on nie przeszkadza, jest już u mnie na granicy słyszalności.

    TG

  • 6. Data: 2023-10-12 16:17:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Nie upierałbym się może koniecznie przy radiu, ale coś w tym jest. Po 6
    > latach mieszkania z WM,

    Co to WM?

  • 7. Data: 2023-10-12 16:18:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 12 października 2023 o 16:17:06 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Co to WM?
    Wentylacja mechaniczna