  • 1. Data: 2023-10-11 23:24:16
    Temat: jestem w szoku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mebluję jeden dom naszej rodziny. Zamówiłem płyty. Trochę postały pół
    roku. Przyszedł czas złożyć je w meble paczę a tu niektóre płyty to
    romby zamiast prostokątów.

    Loboga co robić? gdzie paragon?

    Jadę do hurtowni. Obmyślam strategię. Co mówić?
    Czy będzie walka tygrysów.

    Postanowiłem zachować się normalnie.
    Jakbym był w Anglii tylko mówić to po polsku.

    - dobrze wymienimy, zaraz kolega utnie nowe.
    Przywieziemy i zabierzemy wadliwe.

    świat zawirował, wyszedłem na powietrze ochłonąć.
    trzymałem się masztu.

    wina Tuska czy PISu?

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-10-11 23:33:22
    Temat: Re: jestem w szoku
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.10.2023 o 23:24, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > - dobrze wymienimy, zaraz kolega utnie nowe.
    > Przywieziemy i zabierzemy wadliwe.
    >
    > świat zawirował, wyszedłem na powietrze ochłonąć.

    Pewnie masz wąsa i podkoszulek i wyglądałeś jak PiSowiec :]

    Albo łysy. Ukryta opcja rudego :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-10-12 11:07:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ug74c3$u48e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Pewnie masz wąsa i podkoszulek i wyglądałeś jak PiSowiec :]
    >
    > Albo łysy. Ukryta opcja rudego :]

    P&S Laugh & Joking twierdzi że przez 8 lat naprawił Polskę i jeszcze
    naprawi jak mu się pozwoli ;)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    #niejebać wariatki z kundlami

  • 4. Data: 2023-10-12 12:06:58
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, October 11, 2023 at 4:17:37 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > - dobrze wymienimy, zaraz kolega utnie nowe.
    > Przywieziemy i zabierzemy wadliwe.
    >
    > świat zawirował, wyszedłem na powietrze ochłonąć.

    Ja to ostatnio zwe projekcja albo kompleksem nizszosci.

    Pewne osoby wmawiaja reszcie jak to w Polsce jest zle i Polacy to huje.
    Ostatnio zrozumialem ze te osoby dokladnie tak mysla o sobie i na podstawie tego
    glosza ze kazdy inny jest taki sam.
    Po czesci z glupoty a po czesci z powodu tego ze czuja sie mniej hujowi jak sobie i
    innym wmowia ze wszyscy sa huje.

    A reszta slyszy jak wszyscy wokolo to powtarzaja i sobie mysla ze rzeczywiscie Polska
    i Polacy to takie specjalne miejsce i zle ludzie.

    A czesto wystarczy wyjechac, pomieszkac poza granicami i sie okazuje ze jednak
    wszedzie ludzie moga byc wredni, wszedzie oszukuja, wszedzie sa mili i wszedzie
    pomagaja. W Polsce wlacznie.

    Po paru dekadach zauwazylem ze u nas jest wrecz mniej wrednosci bo mamy relatywnie
    wyzsze standardy oczekiwan i duzo wyzsze poczucie pryncypiow.

    Moje dwa trzy przyklady:
    1. Jakims cudem w urzedach mnie nigdy nie zlano, na zlosc mi nie zrobiono. Ot,
    przylaze z papierami, i robia co maja robic. Nigdy o kerownika wolac nie musialem.
    2. Tepsa u mnie w domu przez chyba 2 dziesiaclecia dzialala ok. Modem napierdalal na
    45kbps jak wszyscy mowili ze "kurwa nie pierdol, nie mozliwe" a neostrada robila
    512/7500 kbps i miala zaciachy sporadycznie
    3. Na drodze frustratow nie spotykalem ale staralem sie wtapiac w ruch i jezdzic poza
    szczytem
    4. W robocie nie mialem wrednych hujow (pewnie po czesci dzieki HRmankom co wybieraly
    sensownych ludkow)
    5. Poza granicami spotkale sie z wzruszaniem ramionami jak sie okazalo ze auto
    kupione u dealera i majace ichniejszy przeglad nie przechodzi przegladu w innym
    warsztacie z powodu rzeczy co byly w takim stanie w momencie kupienia (urwany
    zderzak, brak kurwa mocowania pasow - tej spinki w siedzeniu itp.) I to w niby
    zajebistym kraju na swiecie gdzie sie domow nie zamyka.

    Moglbym tak dalej ale mi sie nie chce.

    Polecam sie leczyc z kompleksow i kazdego co gada ze polak to zlodziej i pirat
    drogowy pytacz czy on kradnie i czy jego maz/zona/brat jezdzi jak huj.
    Mozna sie cieszyc jak im sie pala zlacza w mozgu jak sie tak sprawe stawia.

    A i zapomnialem, nie spotkalem xiedza huja ale malo ich widzialem.

  • 5. Data: 2023-10-12 23:10:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:bc6ffa62-0ad5-4eb3-92ef-2b09bc1b9595n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

> [...]
    >
    > A reszta slyszy jak wszyscy wokolo to powtarzaja i sobie mysla ze
    > rzeczywiscie Polska i Polacy to takie specjalne miejsce i zle

    ale ja nie o tym

    ja o tym jak Polska się wzbogaciła przez ostatnie 7 lat o pieniądze i o
    możliwości. Jak w firmie są nowe samochody, czasem vany elektryczne lub
    stare ale ich jest więcej to szybkość, chętność i możliwość obsługi
    klienta wzrasta.

    Jak patrzę jakie maszyny sa w takich zakładach to widzę że Polacy chca
    mieć najlepsze najszybsze na jeden guzik, lepsze do konkurencji.

    To chyba odwieczna zazdrość i spoglądanie na Niemcy.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-10-12 23:15:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user ptoki (ptoki) pisze tak:

    > bo mamy relatywnie wyzsze standardy oczekiwan i duzo wyzsze
    > poczucie pryncypiow.

    ciekawe dlaczego?

    niewiele jest krajów o tak wysokich standardach oczekiwan

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 7. Data: 2023-10-12 23:17:30
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, October 12, 2023 at 4:04:09 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
> [...]
    > możliwości. Jak w firmie są nowe samochody, czasem vany elektryczne lub
    > stare ale ich jest więcej to szybkość, chętność i możliwość obsługi

    Polska sie bogacila 70 lat.
    Po pRL indywidualni ludzie i male firmy wykupile w cholere sprzetu za psi pinionc.
    U mnie we wsi tokarki 2-3metrowe ludzie pokupowali z upadajacych fabryk.
    Za tyle co warty byl motorower.

    Dzis one nadal sa warte tyle co znosne uzywane auto.

    Potem ludzie pokupowali sprzetu i robili na tym. I zbierali i sprzet i nieruchomosci.

    Widzialem mechanika co po prostu uczciwie ludziom dlubal i po 4 latach wystawil nowke
    warsztat z wszystkim co trzeba.
    Bez kredytu. A ceny mial calkiem ok.
    Warsztat na 4 stanowiska, ogrzewany, podnosniki, narzedzia, fotele dla kliętóf i
    takie tam.

    Dziwi mnie ze cie dziwi.

    > Jak patrzę jakie maszyny sa w takich zakładach to widzę że Polacy chca
    > mieć najlepsze najszybsze na jeden guzik, lepsze do konkurencji.
    >
    > To chyba odwieczna zazdrość i spoglądanie na Niemcy.

    Polak nie glupi jest. Jak byla komuna to tepilo sie tych co byli madrzy bo komunisci
    wiedzieli ze jak madremu sie uda to komuniste zje na sniadanie w bialych
    rekawiczkach.
    Oni wiedzieli ze sa burakami wiec tepili tych co sie starali i mysleli.

    Po prl tepienie sie skonczylo na taka skale i duzo ludzi spokojnie sie dorobilo i
    miejsca i sprzetu i umiejetnosci.

    I to widac.

    Siedzialem nieco u holendra i u niemca (ale u niemca malo bo to debile byly). U nich
    nie bylo tepienia wiec od dawna sie na spokojnie dorabiali.
    I nawet durny niemiec mial nieco sprzetu i opracowanych procedur.

    Ale mysmy ich przegonili pod wieloma wzgledami z takich i innych powodow.

    Inna sprawa ze widzisz to gdzie patrzysz. Widzisz warsztat bo tam poszedles.
    Nie widzisz warsztatu co ci cos sprzedal i zbankrutowal.

    Trza to brac pod uwage tez.

  • 8. Data: 2023-10-12 23:22:14
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, October 12, 2023 at 4:08:33 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
    > in <news:bc6ffa62-0ad5-4eb3...@googlegroups.com>
    > ciekawe dlaczego?
    >
    > niewiele jest krajów o tak wysokich standardach oczekiwan

    Bo nam wmowiono ze jestesmy glupi to kompensujemy.

    Bo mowiono nam ze na zachodzie to spod swiatel wszyscy rowno staruja a u nas jak
    gumka po jednym (gowno prawda)
    Bo mowiono nam ze wolno pracujemy a mimiec to zapierdala jak zegarynka (gowno prawda)
    Bo mowiono nam ze na zachodzie to taka obsluga klienta ze mozna oddac obsrane i
    zwroca kase jak za nowe (prawda w niektorych sklepach i ostatnio coraz mniej)

    I tak dalej...

    Wiec teraz nie tylko oczekujemy tych mitow co nam naopowiadano ale i wielu ludzi je
    w praktyce dostarcza.

  • 9. Data: 2023-10-13 15:50:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:8f9991cb-d321-4c0b-a8ff-36090b7522dcn@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

    > Bo nam wmowiono ze jestesmy glupi to kompensujemy.

    ale chodzisz na spacery na nowe polskie osiedla?

    Ogrodzenia kute kwiaty i liście paproci, w ogrodzie pełzają mosieżne
    żółwie i na jednej nodze stoi czapla. Schowek na drewno za 20 tys.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 10. Data: 2023-10-13 20:40:59
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Friday, October 13, 2023 at 8:43:31 a.m. UTC-5, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Ogrodzenia kute kwiaty i liście paproci, w ogrodzie pełzają mosieżne
    > żółwie i na jednej nodze stoi czapla. Schowek na drewno za 20 tys.

    so wat?

    Kidys byly krasnale w ogrodkach (kupione przez wlascicieli) teraz sa betono maszkary
    stawiane przez dewelopera za namowa jakiegos nawiedzonego projektanta architekta.
    Wczesniej byly trzepaki w blokowiskach i betonowe kwietniki.

    Na zachodzie i wschodzie maja swoje odpowiedniki takiego szajsu.

    I to samo z ladnymi pomyslami w stylu skalniaczka, zielnika czy skrzynki na ksiazki
    do wziecia.

    W holandii byly (i sa) blokowiska zabetonowane/oceglone z niczym w srodku.
    W irlandii podobnie.
    W hameryce masz obskurne apartamentowce z basenem w ktorym siedza komary albo sciany
    z papieru albo domki stawiane 0.5m od granicy dzialki i 1m od sciany sasiada.
    Juz nie mowie ze nejbyrhudy sa podzielone durnymi plotami i czasem dwa punkty dzieli
    3 czy 6km droga...

    Nie powod aby miec kompleksy.