  • 1. Data: 2012-05-28 07:31:02
    Temat: jak zaprojektować dgp
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    Witam,
    Planuję w domu rozprowadzić ciepłe powietrze (zdecydowałem że jednak
    kominek w domu będzie, a jestem na etapie remontu i dgp chciałbym
    rozprowadzić). Dom wygląda ja na rysunku: http://tnij.org/planydomu
    (rysunek poglądowy zrobiony dla własnych potrzeb.
    Kominek ma być w pomieszczeniu nazwanym salon i ogrzewać: Salon,
    Sypialnię, Pokój2, ewentualnie pokój 1 i łazienkę (w tej chwili nie ma
    pokoju 1 i 2 - jest to jeden duży pokój, w przyszłości, jak dzieci
    podrosną zechcę zrobić im osobne małe pokoje).
    Pomiędzy Salonem i kuchnią a pozostałą częścią domu jest różnica
    poziomów ok. 1,5m (salon jest niżej, takie półpiętra) dach płaski kryty
    papą, jeśli musi być wentylator to będzie w salonie (sufity będę obniżał
    (w tej chwili w domu jest skos, od środkowej ściany do zewnątrz, w
    najniższym punkcie (np. od strony tarasu) jest jakieś 240cm, a w
    najwyższym ok. 270cm - chcę to wyrównać.
    Jakie dobrać grubości przewodów DGP i czy ma prawo to działać
    grawitacyjnie, bez wentylatora?

    Lukasz