  • 1. Data: 2011-10-04 20:15:38
    Temat: jaka farba fasadowa - elewacyjna ?
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Mam pytanie. Dociepliłem ogniomury i kominy oraz ścianę szczytową wysokości
    ok 1 m na dachu styropian, siatka, klej itp. Chcę to jakoś zabezpieczyć i
    aby jako tako wyglądało. Ważne aby farba dobrze chroniła przed wpływem
    słońca - UV, deszczu, wiatru itp. Z drugiej strony jednak jest to na płaskim
    dachu starej kamienicy. Nikt tego nie będzie codziennie oglądał. Ma być
    trwałe i chętnie niedrogie. Jaką farbę byście polecili? W ogóle z jakiego
    materiału? Emulsja zewnętrzna jakaś czy jakiś akryl czy coś innego? Jest
    tego pewnie ok 15 m kwadratowych.

    Dawid