  • 1. Data: 2011-05-05 07:23:38
    Temat: jaka pompa do deszczówki
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    mam zakopany zbiornik i chciałem wypompowac z niego wode, docelowo do
    drugiego wyżej i grawitacyjnie podlewać.
    Poszukuje pompy , nie musi być szybka tylko żeby wode na jakieś 3m
    podniosła.
    Najlepiej małych rozmiarów aby wrzucić do zbiornika :)

  • 2. Data: 2011-05-05 08:38:54
    Temat: Re: jaka pompa do deszczówki
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-05 09:23, Rafał pisze:
    > mam zakopany zbiornik i chciałem wypompowac z niego wode, docelowo do
    > drugiego wyżej i grawitacyjnie podlewać.
    > Poszukuje pompy , nie musi być szybka tylko żeby wode na jakieś 3m
    > podniosła.

    Praktycznie każda. Może nawet niektóre akwarystyczne by dały radę.

    ________MAT_______

  • 3. Data: 2011-05-05 08:45:01
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    własnie szukałem i nie znalazłem

  • 4. Data: 2011-05-05 08:50:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podniosła.
    > Najlepiej małych rozmiarów aby wrzucić do zbiornika :)

    Pompa do wody brudnej. W jkażdym markecie za ok 100zł lub np na allegro
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&order=d&pr
    ice_from=&price_to=&string=pompa+do+wody+brudnej&cha
    nge_view=1

    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-05-05 09:12:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2011 10:50:19 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&order=d&pr
    ice_from=&price_to=&string=pompa+do+wody+brudnej&cha

    Byle była to pompa tzw zanurzeniowa. Używam takich (l.mn. bo czasem się
    psują, to kupuję nową) od lat - właśnie do wypompowywania deszczówki ze
    skrzyń ustawionych pod rynnami. Poniewaz skrzynie są wyżej, niż ogródek,
    wydobywam z nich wodę także grawitacyjnie, wężem ogrodniczymj z jednym
    końcem (stale obciążonym) sięgającym dna skrzyni, a drugim końcem położonym
    o wiele niżej niż poziom wody w skrzyni.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 6. Data: 2011-05-05 09:27:30
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale te są bardzo duże :)

  • 7. Data: 2011-05-05 10:11:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2011 11:27:30 +0200, Rafał napisał(a):

    > ale te są bardzo duże :)

    http://www.leroymerlin.pl/produkty/pompy-odwadniajac
    e,1141044833.html?gclid=CKmJuMHJ0KgCFYYXzQodH3yFgw

  • 8. Data: 2011-05-05 12:58:44
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 05.05.2011 11:27, Rafał pisze:
    > ale te są bardzo duże :)

    to może napisz jaki wymiar Cie ogranicza?
    taka też nie wejdzie:
    http://allegro.pl/zatapialna-pompa-do-wody-czystej-i
    -brudnej-i1593923627.html
    to jest przykład, nie wiem czy jest odpowiednia dla Ciebie.
    może w Twoim wypadku konieczna jest taka z wężem do zasysania, pompa
    jest wtedy na górze a tylko wąż wpuszczasz do zbiornika.

  • 9. Data: 2011-05-05 13:20:45
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-05 11:27, Rafał pisze:
    > ale te są bardzo duże :)

    Jeśli najmniejsze zanurzeniowe są zaduże to musisz kupić samozasysającą
    - od 200-300 zł. do zbiornika wrzucasz wtedy rurkę ssącą.

  • 10. Data: 2011-05-05 13:27:47
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a czy taka pompe można od razu do zraszacza podpiąc?
    i podlewac deszczowka trawe od razu?