  • 1. Data: 2011-04-26 13:01:39
    Temat: Ilość kwaitów na magnolii
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Od czego zależy ilość kwatów na magnolii?
    Dwa lata temu zasadziłem przed oknem magnolię. Ma ok.2 metrową choć jest
    raczej "chuda".
    W zeszłym roku miała sporo liści, ale tylko kilka kwatów. Myślałem, że to
    kwestia zaaklimatyzowania
    się w nowym miejscu ale w tym roku chyba będzie podobnie - zapowiada się (bo
    to odmiana późniejsza)
    tylko kilka kwatów na czubku choć znowu rozwija się bardzo dużo liści.
    Czy mogę coś zrobić, żeby kwiatów było więcej?

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2011-04-26 19:23:33
    Temat: Re: Ilość kwaitów na magnolii
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarmiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko kilka kwatów na czubku choć znowu rozwija się bardzo dużo liści.
    > Czy mogę coś zrobić, żeby kwiatów było więcej?

    Dwa lata to chyba zbyt mało dla magnolii. Moja ma 6 lat, kwitnie od trzech
    lat, ale dopiero w tym roku kwitnie pięknie. Po prostu kwiatowy obłęd.
    Poczekaj jeszcze 4 lata.

    Antoni Broniak

  • 3. Data: 2011-04-28 12:21:42
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    > Poczekaj jeszcze 4 lata.

    Niby długo, ale odpewnego czasu zuważyłem, że czas płynie coraz szybciej.
    Poczekam więc.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2011-04-28 12:54:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 14:21:42 +0200, jarmiel napisał(a):

    > Niby długo, ale odpewnego czasu zuważyłem, że czas płynie coraz szybciej.

    :-)