  • 1. Data: 2011-04-23 18:51:21
    Temat: Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam
    Szukam firmy, ktora robi poduszki/siedziska na lawy ogrodowe. Mozecie kogos
    polecic? Rejon Polski obojetny. Mam dwie lawy 200 cm i dwie 120 cm. Typowo
    ogrodowe. Chcialbym zrobic cos i na siedzenia i na oparcia. W Lirojach,
    Kastoramach, Obich i Praktikerach nie znalazlem nic pasujacego rozmiarem.
    Pozdrawiam
    marcan
    PS Lawy troche wieksze niz takie: http://tinyurl.com/3sgffef

  • 2. Data: 2011-04-23 22:44:44
    Temat: Re: Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 20:51:21 +0200, marcan napisał(a):

    Jakiś problem za znalezieniem zakładu tapicerskiego? - uszyją Ci poduchy
    jakie chcesz i ile chcesz.

  • 3. Data: 2011-04-24 03:48:56
    Temat: Re: Siedziska na lawy do ogrodu na zamówienie?
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >ogrodowe. Chcialbym zrobic cos i na siedzenia i na oparcia. W Lirojach,
    >Kastoramach, Obich i Praktikerach nie znalazlem nic pasujacego rozmiarem.

    poszukaj lokalnego zakładu tapicerskiego.