  • 51. Data: 2012-07-17 13:02:13
    Temat: Re: jaki kabel kupić do instalacji siłowej
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    William Bonawentura wrote:
    > Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Np. w mieszkaniu bez hydrofora nie trzeba będzie kupować
    > niepotrzebnej
    > różnicówki trójfazowej.

    no tutaj to już pojechałeś - co ma piernik do wiatraka?
    jaki to ma związek z kładzeniem kilku przewodów zamiast jednego
    właściwego ?
    mam wrażenie że lubisz sobie komplikować życie w sprawach które tego
    nie wymagają
    wracając do rzeczonej różnicówki, zadziwiają mnie ludzie którzy
    oszczędzają właśnie na różnicówkach i robią tak że na jednej chodzi
    cały dom, a często nawet z budynkami gospodarczymi
    jeszcze mieszkańców bloków mogę zrozumieć ale cały dom na 1
    różnicówce? to jest chore

    przepraszam ale mnie trochę poniosło

    Jeffrey

  • 52. Data: 2012-07-17 13:07:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5005463a$0$1296$65785112@news.neostrada.pl...
    > jeszcze mieszkańców bloków mogę zrozumieć ale cały dom na 1 różnicówce? to
    > jest chore

    co jest chore w jednej różnicówce? co prawda mam dwie, jedną na cały dom a
    drugą na garaż/warsztat ale nie czuję sie chory.

    Różnicówka czesto wywala wyłącznie w czasie budowy, potem jest spokój i
    kolejne sa zbedne.

    b.

  • 53. Data: 2012-07-19 10:11:20
    Temat: Re: jaki kabel kupi? do instalacji si?owej
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Ojcow wrote:

    > Czyli 3 deigreki prowadzone w peszlu :)) Bosko !

    Można puścić żyłami o dowolnym kolorze (z wyjątkiem żółtozielonej),
    byle potem oznaczyć niebieską taśmą/koszulką termokurczliwą właściwe
    ich przeznaczenie. Będzie legalnie.

    Pozdrawiam, Piotr