  • 1. Data: 2012-08-15 15:43:30
    Temat: jaki styropian na posadzki kupić
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    na dole mam do wylania 11 cm posadzki na gorze 9 cm. na dół przewiduje dac 6
    cm styropianu , na gorze 4 cm. Ogrzewanie podlogowe bedzie w lazience na dole
    i w wiatrolapie. Czy posadzka bedzie dosc mocna zeby nie sprawiac problemów
    poźniej i dostatecznie ciepła?

    Jaki styropian kupic, zeby nie kupic bubla? Czy jak mam 140 m2 pow uzytkowej
    to powineien miec 140 m2 styropianu?

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2012-08-15 17:50:06
    Temat: Re: jaki styropian na posadzki kupić
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "rt" <x...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dole
    > i w wiatrolapie. Czy posadzka bedzie dosc mocna zeby nie sprawiac

    Zdecydowanie za mało styropianu na gduncie. Powinno być 10-12 minimum.

  • 3. Data: 2012-08-16 09:54:15
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > na dole mam do wylania 11 cm posadzki na gorze 9 cm.

    Dużo, może nawet za dużo.

    > na dół przewiduje dac 6
    > cm styropianu , na gorze 4 cm.

    6cm na dole to za mało. Dodaj styropianu a zmniejsz grubość wylewki z 11cm
    do np. 5-6cm. Wtedy zyskujesz 6cm i warstwę styropianu dasz 12cm, co będzie
    niezłą grubością.

    A w ogóle to kto Ci zaproponował takie grubości styropianu i wylewki?