  • 11. Data: 2009-05-13 12:47:05
    Temat: Re: jakie kołki, cienka ściana
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

    > Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
    > ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok
    > 5 cm?

    U mnie, jak wieszali szafki kuchenne na cienkiej ściance z dziurawki, to
    używali metalowych listw, które przykręcali w kilku miejscach, a dopiero na
    nich wieszali szafki. Może to będzie jakiś sposób?

    Pozdrawiam
    charwel:)

  • 12. Data: 2009-05-13 13:54:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
    > ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok
    > 5 cm?

    Jeśli to sciana betonowa to nie kombinuj nic specjalnego tylko uzyj zwykłych
    plastikowych kołkó rozporowych 8mm
    Odpowiednio dopasowane wiertło, i na 4 takie kołki uchwyt na TV przykręć.
    Spoko wytrzyma te 30kg

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-05-13 14:02:03
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.halfen.pl/t/91_11127.html

    Nie daj się bajerować, nawet 20 kołków czy kotew jest tańsze od 1
    telewizora.

  • 14. Data: 2009-05-14 19:14:48
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > i jeszcze to
    > http://www.koelner.pl/c?lang=pl&mod=products&c=list&
    p1=336

    te tuleje rozprężne są fajne wieszamy na nich rury wentylacyjne ale
    telewizor powiesiłbym tylko jeżeli ściana jest żelbetowa (znaczy
    bardzo twarda)

    jeffrey

  • 15. Data: 2009-05-15 09:55:26
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    p1=336

    > te tuleje rozprężne są fajne wieszamy na nich rury wentylacyjne ale
    > telewizor powiesiłbym tylko jeżeli ściana jest żelbetowa (znaczy bardzo
    > twarda)

    Ale nie ma co panikować. U mnie telewizor 40calowy wisiał na scinie z
    suporeksu. Uchwyt miałem przykręcony 4 kołkami 8*60mm
    Gwarantuje tobie ze nie do wyrwania
    A czy ściana ma 24cm grubosci czy 6 cm to nie ma znaczenia bo kołki i tak
    głebiej nie wchodzą

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-05-15 11:34:44
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ewentualnie, aby rozwiać wszelkie obawy:
    1. wywiercic dziure w ścianie
    2. wyczyścić PORZĄDNIE otwór z pyłu i resztek betonu np. wydmuchać
    3. wkleić na kleju epoksydowym zwykłą śrubę np. M8
    4. po stwardnieniu kleju wieszać, co się chce
    Jacek