  • 1. Data: 2012-02-04 07:12:44
    Temat: kolejność robót
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Witam, jestem na etapie zakładanie okien do nowego domu /jak się trochę
    ociepli oczywiście;-)/, i się zastanawiam w jakiej kolejności prowadzić
    następne prace /elektryka już jest/. Planowałem zrobić to w takiej
    kolejnosci: 1.hydraulik
    2. tynki
    3. hydraulik /podłogowe/
    4. wylewki
    Pan od wylewek niestety trochę "zburzył" moje wizje bo:
    1. hydraulik przed tynkami to problem bo tynkarze mogą uszkodzić połozone
    instalacje rusztowaniami, taczką itp
    2. instalacja na podłodze /woda, C.O./ będzie przeszkadzała przy rozkładaniu
    izolacji pod styropian, mogą ją podobno popalić przy zgrzewaniu itp
    w jakiej kolejności najlepiej jest robić prace tak żeby wszyscy "fachowcy"
    byli zadowoleni, a ja żebym poniósł jak najmniejsze straty w związku z
    ewentualnymi uszkodzeniami

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-04 07:22:00
    Temat: Re: kolejność robót