  • 1. Data: 2012-02-03 23:29:01
    Temat: Kocioł Zębie KWM23 - jakie szczeliwo do drzwiczek
    Od: Piotr <m...@k...home.pl>

    Witam
    Muszę wymienić szczeliwo w środkowych drzwiczkach pieca Zębiec. Stare
    udało mi się już usunąć. Na stronie firmy Zębiec mają informacje, że ma
    być 8mm. Kupiłem takie w lokalnym sklepie, ale przymierzam i jest według
    mnie za mała średnica - nie naciągając uszczelki wchodzi luźno i głęboko.
    Jaka powinna być właściwa średnica ? - 10mm, może 12 mm ?

    Pozdrawiam
    Piotr