  • Data: 2009-01-06 17:57:55
    Temat: magnetyzery do wody
    Od: "Maciejos" <dupa@dupa> szukaj wiadomości tego autora

    Instalator, który będzie mi robił rurki w łazience polecił mi założenie
    magnetyzera za licznikiem. Fakt że mam dość twardą wodę i trochę obawiam się
    o elektryczny przepływowy podgrzewacz. Podobno taki magnetyzer nie usuwa
    kamienia ale powoduje, że mniej się go wytrąca na grzałkach, bateriach
    itp... Czy ktoś jest w stanie potwierdzić że takie magnetyzery działają
    choćby w 20%? Jak słyszę "magnetyzer" to od razu mi się kojarzy z takim do
    samochodu a jeżeli ten do wody ma być tak skuteczny jak ten samochodowy to
    sobie daruję.

    Pozdrawiam.