  • 1. Data: 2011-09-01 21:39:20
    Temat: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos uzywa moze ktorejs z "hipermarketowych" pilarek spalinowych i moze
    podzielic sie opinia na temat jakosci i awaryjnosci? Znam tylko
    MacAllistera, a jak wypada reszta?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-09-02 06:11:06
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ja mam od 4, czy 5 lat piłę z OBI (nie ma nazwy, tylko symbol - nie
    pamiętam, a nie chce mi się chodzić do szopy odczytywać, zreszta i tak
    już ich nie sprzedają). Napisali na niej też Assembled in USA.
    Jestem bardzo zadowolony, tylko leję paliwo, olej, ostrzę lub wymieniam
    łańcuch i chodzi bez zarzutu. Ścięła już kilkanaście starych drzew w
    sadzie, pocięła to na klocki, do tego coroczne cięcie drewna do kominka.
    Mając 2 lata pewnej gwarancji (OBI nie robi sztucznych trudności z
    naprawami) nie ma co się wahać. Na razie zużyłem 2 łańcuchy a kółko
    zębate wygląda zupełnie dobrze, podobnie zresztą, jak sprzęgło.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-09-02 07:30:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 08:11:06 +0200, Jacek napisał(a):

    > Ja mam od 4, czy 5 lat piłę z OBI (nie ma nazwy, tylko symbol - nie
    > pamiętam, a nie chce mi się chodzić do szopy odczytywać, zreszta i tak
    > już ich nie sprzedają).

    Pamietasz moze, ile ma KM i ile mniej wiecej kosztowala?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-09-02 07:31:58
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-01 23:39, Maciek pisze:

    > Czy ktos uzywa moze ktorejs z "hipermarketowych" pilarek spalinowych i moze
    > podzielic sie opinia na temat jakosci i awaryjnosci? Znam tylko
    > MacAllistera, a jak wypada reszta?

    Do sporadycznego używania jak najbardziej. Kupiłem najtańszą w
    Castoramie (taka zielona). Od czasu do czasu się krztusi, ale jak ją
    przegazuję, to jest ok. Pewnie to wina tego, że zapalam ją i od razu
    zimną tnę... Generalnie jestem zadowolony.

    Używam jej sporadycznie już drugi rok - do cięcia drewna na opał.

    Do pracy w lesie się nie nadaje.

    Kosztowała jakieś 250 złotych

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2011-09-02 08:03:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 09:31:58 +0200, wolim napisał(a):

    > Do sporadycznego używania jak najbardziej. Kupiłem najtańszą w
    > Castoramie (taka zielona).

    Moze marki Agroma?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-09-02 09:20:09
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Czy ktos uzywa moze ktorejs z "hipermarketowych" pilarek spalinowych i
    > moze
    > podzielic sie opinia na temat jakosci i awaryjnosci?

    Było już kiedyś o tym ze dwa temu. Kilka osób polecało Husqvarne w wersji
    dla marketów. Robione oczywiście pod inną nazwą, nie pamiętam jej, ale do
    odszukania w archiwum.
    Adam

  • 7. Data: 2011-09-02 09:24:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 11:20:09 +0200, adam napisał(a):

    > Było już kiedyś o tym ze dwa temu. Kilka osób polecało Husqvarne w wersji
    > dla marketów. Robione oczywiście pod inną nazwą, nie pamiętam jej, ale do
    > odszukania w archiwum.

    Zapewne Partner. Od czasow tamtej dyskusji nasluchalem sie niepochlebnych
    opinii o Partnerze i McCullochu, ktore mimo wszystko kosztuja troche wiecej
    niz chinskie pily hipermarketowe, dlatego znow draze temat.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-09-02 10:47:35
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > wiecej
    > niz chinskie pily hipermarketowe, dlatego znow draze temat.

    Kupiłem Partnera, ze 3 lata temu w jakiejś Castoramie czy innym OBI,
    bardzo sobie chwale, kupiłem w promocji za 220 zł, co roku tnie 11-12
    m.sześć drzewa
    i bez żadnych problemów...
    pozdr.
    gr

  • 9. Data: 2011-09-02 12:51:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 12:47:35 +0200, GR001 napisał(a):

    > Kupiłem Partnera, ze 3 lata temu w jakiejś Castoramie czy innym OBI,
    > bardzo sobie chwale, kupiłem w promocji za 220 zł, co roku tnie 11-12
    > m.sześć drzewa
    > i bez żadnych problemów...

    Za tyle tez bym kupil, ale normalna cena to 550-650 zl za najtansze modele
    z silnikiem ponizej 2 KM.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2011-09-02 13:09:44
    Od: Jacek <n...@g...com>

    No i zmusiłeś mnie do spaceru do szopki ;-)
    Na pile jest napis 2115, Assembled in USA, a na małej nalepce Electrolux
    Outdoor Products Italy, Como.
    Prowadnica ma 35 cm, a moc to bodajże 1,4 KM.
    Nie jest to może powalająca moc, ale dałem radę ściąć i pociąć na klocki
    drzewa owocowe o średnicy znacznie powyżej tych 35 cm.
    Płaciłem chyba 349 zł, ale to już kilka lat temu.
    Jest na tyle lekka, że od biedy daje się obcinać gałęzie z drabiny jedną
    ręką.
    Jacek