  • 1. Data: 2013-04-12 16:42:47
    Temat: mgła nad śniegiem
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Jak żyje ponad 65 lat to czegoś takiego nie widziałem.
    Mgła niziutko nad płatami znikającego śniegu - na wysokości kolan.
    Ciekawy pogodowo rak się zapowiada.
    -
    Narzekacie na krety?
    Popatrzcie jak rakun wędruje po przewodach telefonicznych
    http://www.meteomedia.com/news/storm_watch_stories3&
    stormfile=Un_raton-laveur_marche_sur_des_fils__lectr
    iques_11_04_2013?ref=ccbox_maps_topstories
    Co to jest rakun?
    A to jest to wyłazi np ze śmietnika

    http://www.youtube.com/watch?v=FCPXlVcVWWs&feature=s
    hare&list=UUv6VJ-t-Rc9YFUJP_kq2YsQ
    Wolicie krety czy rakuny na działkach?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-04-12 18:01:58
    Temat: Re: mgła nad śniegiem
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2013-04-12 16:42, SJS pisze:
    > Jak żyje ponad 65 lat to czegoś takiego nie widziałem.
    >
    > Co to jest rakun?
    Zwyczajny szop

  • 3. Data: 2013-04-12 18:17:53
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-12 18:01, Ebald pisze:

    > Zwyczajny szop
    Dobrze, że to się zalęgło w Europie

    --
    sjs

  • 4. Data: 2013-04-12 19:12:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan SJS napisał:

    > Dobrze, że to się zalęgło w Europie

    Muszę zajrzeć do szopy i zobaczyć czy u mnie takie się nie lęgną.

    Jarek

    --
    Gdy nie możesz usnąć wyobraź sobie śnieg
    białe mgły nad rzeką, kwiat wiśni

  • 5. Data: 2013-04-13 09:47:39
    Temat: Re: nad mgłaśniegiem
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    > Muszę zajrzeć do szopy i zobaczyć czy u mnie takie się nie lęgną. Jarek

    Szopy z szopy?? :)

  • 6. Data: 2013-04-13 12:09:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Ebald napisał:

    > Szopy z szopy?? :)

    Mogły zamieszkać w starej pralce "Frani".

    Jarek

    --
    Z apteki poszła do praczki
    Kupować pocztowe znaczki

  • 7. Data: 2013-04-13 14:00:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 09:47:39 +0200, Ebald napisał(a):

    > Szopy z szopy?? :)

    No, szopeny :-)