    From: "Adax" <A...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: montaż WC
    Date: Tue, 29 Dec 2009 22:21:26 +0100

    Witam! Prezpraszam, że temat nieprzyjemny :) ale b. proszę o pomoc w montażu
    WC:
    http://www.kolo.com.pl/produkt/30985

    Chodzi o mocowanie spłuczki do muszli. Dołączyli:
    1. śrubę metalową,
    2. nakrętkę metalową,
    3. podkładkę metalową płaską,
    4. podkładkę z tworzywa sztucznego płaską,
    5. uszczelkę gumową stożkową,
    6. Nakrętkę z tworzywa sztucznego typu "motylek"

    Wszystko x2 i wszystko jasne, oprócz tego, które podkładki gdzie powinny
    pójść? Którą stroną nasadzić tę gumową uszczelkę stożkową? |Czy do spłuczki
    przed uszczelkę gumową ma iść podkładka i czy metalowa, czy sztuczna, itd,
    itp.... Taka niby prosta sprawa, ale brak szczegółowej instrukcji, bo taką
    ogólną dołączyli nie wiem po co. Zanim jutro do nich zadzwonię, to może Ktoś
    z Was mnie naprowadzi. Z góry dziękuję.