  • 1. Data: 2009-12-29 21:21:26
    Temat: montaż WC
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Prezpraszam, że temat nieprzyjemny :) ale b. proszę o pomoc w montażu
    WC:
    http://www.kolo.com.pl/produkt/30985

    Chodzi o mocowanie spłuczki do muszli. Dołączyli:
    1. śrubę metalową,
    2. nakrętkę metalową,
    3. podkładkę metalową płaską,
    4. podkładkę z tworzywa sztucznego płaską,
    5. uszczelkę gumową stożkową,
    6. Nakrętkę z tworzywa sztucznego typu "motylek"

    Wszystko x2 i wszystko jasne, oprócz tego, które podkładki gdzie powinny
    pójść? Którą stroną nasadzić tę gumową uszczelkę stożkową? |Czy do spłuczki
    przed uszczelkę gumową ma iść podkładka i czy metalowa, czy sztuczna, itd,
    itp.... Taka niby prosta sprawa, ale brak szczegółowej instrukcji, bo taką
    ogólną dołączyli nie wiem po co. Zanim jutro do nich zadzwonię, to może Ktoś
    z Was mnie naprowadzi. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-12-29 21:40:25
    Temat: Re: montaż WC
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adax napisał(a):
> [...]
    > 4. podkładkę z tworzywa sztucznego płaską,
    > 5. uszczelkę gumową stożkową,
    > 6. Nakrętkę z tworzywa sztucznego typu "motylek"
    Na śrubę metalową nakładasz podkladke plastikowa nastepnie
    uszczelke gumowa stozkowa, stawiasz spluczke na muszli i
    przekladasz przez otwor w spluczce i w muszli, od spodu
    wkladasz podkladke metalowa i dokrecasz motylkiem.
    Chyba tak to ma isc.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-12-30 04:39:15
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gumowa stozkowa, stawiasz spluczke na muszli i przekladasz przez otwor w
    > spluczce i w muszli, od spodu wkladasz podkladke metalowa i dokrecasz

    Dzięki, ale gdzie idzie zwykła nakrętka metalowa? -czy pod samą spłuczkę?
    Ale jeśli tak, to jaka podkładka? Którą stroną założyć uszczelkę
    stożkową -stożkiem w dół, czy do góry? Chyba zadzwonię do nich, tylko czy
    sami będą wiedzieć :)

  • 4. Data: 2009-12-30 08:11:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adax napisał(a):
    > Dzięki, ale gdzie idzie zwykła nakrętka metalowa?
    Aaaaaa. OK
    Poprawiam sie.
    Przekładasz samą srubę z podkladka plastkowa i stożkową
    przez spluczkę, nastepnie od spodu spluczki idzie metalowa
    podkladka i nakretka, dociagasz to kluczykiem plaskim, tak w
    miare mocno, ale bez przesady, potem stawiasz spluczke z
    tymi wystajacymi srubami na muszli i dociagasz od spodu
    motylkami.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-12-30 08:41:18
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > to kluczykiem plaskim, tak w miare mocno, ale bez przesady, potem stawiasz
    > spluczke z tymi wystajacymi srubami na muszli i dociagasz od spodu

    Dzięki, teraz już zgadzam się zupełnie :) znalazłem też:
    http://www.leroymerlin.pl/porady/budowa-i-montaz-spl
    uczki-kompaktowej,1107949029.html

  • 6. Data: 2009-12-30 08:44:37
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > to kluczykiem plaskim, tak w miare mocno, ale bez przesady, potem stawiasz
    > spluczke z tymi wystajacymi srubami na muszli i dociagasz od spodu

    Już zaczynam montowaćm, ale wydaje mi się, że w środku spłuczki powinna być
    metalowa podkładka, wtedy ceramika spłóczki styka się od środka z uszczelką,
    a od zewn. z podkładką plastkową. Ale czy ta podkladka metalowa szybko nie
    zardzewieje w środku?

  • 7. Data: 2009-12-30 09:17:11
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adax napisał(a):
    > ale wydaje mi się, że w środku spłuczki powinna
    > być metalowa podkładka,
    Możliwe ze powinna być metalowa podkładka w środku.Już nie
    pamiętam.
    Zasada jest taka by ta stożkowa była mocno dociągnięta i
    uszczelniła otwór.
    --
    Krzysiek