  • 1. Data: 2009-05-13 07:07:42
    Temat: montaż na cienkiej ścianie_jakie kołki?
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam

    Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
    ściennego pod telewizor (waga tel, ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości
    ok 5 -6 cm?
    Skoro można wieszać szafki kuchenne na regipsie to może i w betonie się uda?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-13 07:40:17
    Temat: Re: montaż na cienkiej ścianie_jakie kołki?
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 13 Maj, 09:07, "P." <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ok 5 -6 cm?
    > Skoro można wieszać szafki kuchenne na regipsie to może i w betonie się uda?

    W sobote widziałem jak mi fachowiec montował drzwi. Miał takie krótkie
    kołki nie więcej niz 5 cm okóre rozszeżały się zarówno na końcu (jak
    zwykłe kołki) jak i na początku ale po średnicy przeręconej o 90 st w
    stosunku do tej na końcu kołka. Ponoc trzymaja bardzo dobrze nawet w
    max'ach itp gdzie przeciez grubośc siacianki w pustaku to może być
    niewiele ponad 1 cm.
    Pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-05-13 08:37:07
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grubości ok 5 -6 cm?
    > Skoro można wieszać szafki kuchenne na regipsie to może i w betonie się

    Kołki do pustych przestrzeni ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-05-13 11:25:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:07:42 +0200, P. napisał(a):

    > Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
    > ściennego pod telewizor (waga tel, ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości
    > ok 5 -6 cm?

    Zwykłe kołki rozporowe 8x60

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-05-13 12:21:09
    Od: mcs <t...@w...pl>

    Użytkownik P. napisał:

    > Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
    > ściennego pod telewizor (waga tel, ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości
    > ok 5 -6 cm?

    jak masz dojście to może wylot zwykłą śrubę założyć?

    mcs

  • 6. Data: 2009-05-13 21:08:27
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > grubości ok 5 -6 cm?
    > Skoro można wieszać szafki kuchenne na regipsie to może i w betonie się

    zwykły beton czy komórkowy?

    w zwykły wkrecisz normalne porządne kołki rozporowe
    a w komórkowym sugerowałbym zrobić na wylot
    ale to strasznie mało jak na ściankę z betonu komórkowego