  • 1. Data: 2009-05-13 11:18:15
    Temat: co do wyrówniania poziomu podłogi?
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Witam,
    Po położeniu kafli na podłodze tam gdzie maiły być, mam 2-2,5 cm
    różnicy poziomów. Teraz w pozostałych miejscach będą kładzione
    parkiety 15mm. Czym podnieść wylewkę? Jeden magik mówił o
    samopoziomującej (60zł/worek) - to masakra kosztowa. Mam ok 70m2 do
    podniesienia. Inny mówi o zwykłej zaprawie wyrównującej (20zł/worek) -
    to już lepiej. Pomyślałem o płycie OSB - powinno być taniej.
    Pozdrawiam, Marek

  • 2. Data: 2009-05-13 11:46:50
    Temat: Re: co do wyrówniania poziomu podłogi?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > to już lepiej. Pomyślałem o płycie OSB - powinno być taniej.

    Lepiej więcej nie myśl.

    Chcesz na wylewkę kłaść płytę OSBa na to parkiet? Pomysł conajmniej dziwny.

    Jak chcesz taniej to już lepiej klejem do płytek z marketu podnieś, możesz
    zmieszać ze żwirem - będzie taniej.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-13 12:28:16
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 13 Maj, 13:46, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jak chcesz taniej to już lepiej klejem do płytek z marketu podnieś, możesz

    No dobra, przestaję myśleć.
    Czyli tylko pod płytki można OSB podkładać?
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2009-05-13 13:11:29
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Marek MANO" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Czyli tylko pod płytki można OSB podkładać?

    można pod wszystko dawać osb

  • 5. Data: 2009-05-13 14:23:49
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziwny.
    >
    > Jak chcesz taniej to już lepiej klejem do płytek z marketu podnieś, możesz

    A co w tym dziwnego?
    OSB jest idealne do takich manewrow
    a pod parkiet tym bardziej
    i latwo wyrownac poziomy

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-05-13 15:19:52
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A co w tym dziwnego?
    > OSB jest idealne do takich manewrow
    > a pod parkiet tym bardziej
    > i latwo wyrownac poziomy
    >
    > --
    > Andrzejwww.hana.com.pl

    Mozesz to jakos uzasadnic? Tez mi sie to wydaje troche dziwne - na
    wylewke OSB. Rownie dobrze mozesz polozyc panele a jak ci sie zniszcza
    na to polozyc plytki.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 7. Data: 2009-05-13 15:53:58
    Temat: Re: co do wyrówniania poziomu podlogi?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Mozesz to jakos uzasadnic? Tez mi sie to wydaje troche dziwne - na
    > wylewke OSB. Rownie dobrze mozesz polozyc panele a jak ci sie zniszcza
    > na to polozyc plytki.

    nie no na panele plytek jeszcze nie kladlem,
    ale na podloge z desek mi sie zdarzylo ;-)
    co tu uzasadniac...
    wylewka musi byc sucha to raz
    OSB jest wodoodporna (poza krawedziami oczywiscie)
    wszyscy sie upieraja ze na mokro trzeba...
    osb jest proste w ulozeniu,
    mozna dobrac co do mm wysokosc
    i jest dobrym i rownym podlozem

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 8. Data: 2009-05-13 16:54:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 16:23:49 +0200, HANA napisał(a):

    > OSB jest idealne do takich manewrow
    > a pod parkiet tym bardziej
    > i latwo wyrownac poziomy

    Ale nie w takim wypadku. Cytuje:

    > Po położeniu kafli na podłodze tam gdzie maiły być, mam 2-2,5 cm
    > różnicy poziomów. Teraz w pozostałych miejscach będą kładzione
    > parkiety 15mm.

    Ja to rozumiem tak, że różnica wychodzi maximum 10 mm, a o tyle nie da się
    podnieść na płycie OSB.

    Proponuje wylewke samopoziomującą, ale tańszą niż 60 zł/worek. Śmiało można
    kupić za 1/3 tej ceny, ew. jakakolwiek cienkowarstwowa wylewka cementowa
    (taka z zakresem 5-30 mm).

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2009-05-13 17:37:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    HANA pisze:
    > osb jest proste w ulozeniu,
    > mozna dobrac co do mm wysokosc
    > i jest dobrym i rownym podlozem
    Jak również palnym i śmierdzącym (chemicznie). Zwłaszcza jeśli inwestor
    patrzy na cenę (i 60zł za worek wylewki go przeraża) i kupi osb
    najtańsze z marketu w promocji...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2009-05-13 17:56:35
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Po położeniu kafli na podłodze tam gdzie maiły być, mam 2-2,5 cm
    różnicy poziomów.

    A nie mozesz olac tego spadku ? jest wyczuwalny pod stopami ?

    pozdrawiam
    pluton