    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Date: Tue, 3 Nov 2009 09:03:24 -0000

    Witam

    Nurtuje mnie taki problem. Za jakis czas nose sie z zamiarem
    budowy domu. Do bryly domu bedzie doklejony garaz.
    Dom ogrzewany :-) chyba jak funduszy po budowie starczy :-),
    natomiast garaz na 100% nieogrzewany.
    Jak mozna pozbyc sie takiego mostka termicznego:
    http://picasaweb.google.pl/darekwozny/Pulpit#5399797
    445234371218

    Niby to nie jest cos koszmarnego, ale sciana garazu jest w 2 miejscach
    doklejona do domu na długosci ok 3 - 3,5m, co w sumie daje 7m x 0,25m
    czyli w przyblizeniu jak gdymy zostawil ~2m2 muru nieocieplone.

    Nie wiem czy mozna np. polaczyc sciane garazu i domu, zamiast zazebiac
    ceglami,
    moze na jakies blachy osadzone w spoinach? Musi byc to o tyle pewne
    polaczenie,
    poniewaz dach na garazu bedzie niezalezny od dachu domu, ale jedna strona
    dachu bedzie
    dochodzic jednak do sciany budynku domu.

    Dziekuje za odpowiedzi
    Darek