  • Data: 2009-11-03 13:16:27
    Temat: Re: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Od: "Tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Nurtuje mnie taki problem. Za jakis czas nose sie z zamiarem
    > budowy domu. Do bryly domu bedzie doklejony garaz.
    > Dom ogrzewany :-) chyba jak funduszy po budowie starczy :-),
    > natomiast garaz na 100% nieogrzewany.
    > Jak mozna pozbyc sie takiego mostka termicznego:
    > http://picasaweb.google.pl/darekwozny/Pulpit#5399797
    445234371218

    Ja tu nie widze wiekszego problemu.
    Twoj rysunek czy projekt jest poprawny z tym, ze nalezy go uzupelnic.
    Na sciane garazu (na rysunku to po lewej) nalep jeszcze pionowo pas styropianu
    o szerokosci powiedzmy pol metra. Takie same pasy nalep na sufit i od gory
    tegoz jesli strop bedzie zelbetowy. I to wszystko.
    To rozwiazanie wydluzy do 70 cm droge zimna. Zanim ono wzdluz muru przejdzie
    do naroznika salonu to sie wiosna zrobi.

    Pzdr. Tornad