  • 1. Data: 2012-08-02 12:56:46
    Temat: nawodnienie kropelkowe
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Hej,

    czy ktoś wie jak naprawić przewód (szlauf) nawodnienie kropelkowego?
    tzn w przewodzie zrobiły się dziury z któych w trakcie nawodnienia leje się
    strumień niczym fontanna, na razie zakleiłem to wzmocnioną taśma, jednak na
    ile to wytrzyma - nie wiem.

    dzieki
    mar

  • 2. Data: 2012-08-02 13:25:36
    Temat: Re: nawodnienie kropelkowe
    Od: margol <g...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 12:56, Smerf pisze:
    > Hej,
    >
    > czy kto? wie jak naprawić przewód (szlauf) nawodnienie kropelkowego?
    > tzn w przewodzie zrobiły się dziury z któych w trakcie nawodnienia leje się
    > strumień niczym fontanna, na razie zakleiłem to wzmocnion? ta?ma, jednak na
    > ile to wytrzyma - nie wiem.

    jeżeli tych dziurek nie jest wiele to można przeciąć w tym miejscu wąż
    i połączyć wkładając w środek jakąś tulejkę, np kawałek rurki pcv
    do instalacji wodnych i zacisnąć opaską.

    mg

  • 3. Data: 2012-08-03 19:12:42
    Od: FilipJ <f...@g...pl>

    W dniu 2012-08-02 13:25, margol pisze:
    > jeżeli tych dziurek nie jest wiele to można przeciąć w tym miejscu wąż
    > i połączyć wkładając w środek jakąś tulejkę, np kawałek rurki pcv
    > do instalacji wodnych i zacisnąć opaską.
    Zależy jaki to wąż, jak linia kroplująca na bazie rury HDPE 16mm to kupić
    złączkę za 0,50zł i nie bawić się w rurki. Jak pocący się... Wyciąć
    kawałek i dosztukować, jak cienkościeny to znowu złączka specjalna. A
    jak leje po całości to zmniejszyć ciśnienie i używać zgodnie ze
    specyfikacją ;)