  • 1. Data: 2012-07-29 11:19:33
    Temat: Kwiat jednej nocy
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Zakwitł około 23 czyli jednak przed północą
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/-RjVP8VKVCKXm_
    E2xdRnpz1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
    SJS

  • 2. Data: 2012-07-29 23:39:52
    Temat: Re: Kwiat jednej nocy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 11:19:33 +0200, SJS napisał(a):

    > Zakwitł około 23 czyli jednak przed północą
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/-RjVP8VKVCKXm_
    E2xdRnpz1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
    > SJS

    U mnie też zakwitł, w dodatku dokładnie w tym samym czasie, co u Ciebie! -
    dziś był już sflaczały. Kwiat jest w tym roku jeden, w zeszłym było
    mnóstwo. Zdjęcia aktualnego nie mam, ale w zeszłym roku zrobiłam. Kwiatów
    było 8 lub 9 na jednej roślinie, zakwitały kolejno, noc po nocy, a zapach
    jaki boski...
    Ciekawe, że taka synchronizacja u mnie i u Ciebie - hmmm...
    --
    XL