  • 1. Data: 2012-07-23 16:25:25
    Temat: Spray do obciętych gałęzi
    Od: Jacek <s...@g...com>

    Będę przycinał gałęzie na drzewkach (wiśnie) i mam w związku z tym pytanko: czy
    istnieje jakiś środek w sprayu do psikania obciętych miejsc?
    Do tej pory malowałem miejsca cięcia emulsją z fungicydem ale brakuje mi rąk (pędzel,
    słoik, piłka, sekator). Spray byłby wygodniejszy w użyciu.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-07-24 15:25:27
    Temat: Re: Spray do obciętych gałęzi
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 07:25:25 -0700 (PDT), Jacek napisał(a):

> [...]
    > Do tej pory malowałem miejsca cięcia emulsją z fungicydem ale brakuje mi rąk
    (pędzel, słoik, piłka, sekator). Spray byłby wygodniejszy w użyciu.

    A spray będziesz rozpylał ustami?
    ;-PPP
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-07-24 17:29:01
    Od: Jacek <s...@g...com>

    He, he.
    Przypomniał mi się kawał o Jasiu - wiernym kibicu piłkarskim oglądającym mecze przez
    dziurę w płocie, który zapytany w szkole przez panią, gdzie chciałby mieć dodatkowe
    oko powiedział, że na .............