  • 1. Data: 2011-07-08 12:50:31
    Temat: nowe forum kredytowe
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    Witam

    Zapraszam na nowe forum o kredytach.

    http://forumkredyty.com/

    To odpiero poczetek wiec mozesz sobie wybrac
    dobry nick.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2011-07-08 13:18:03
    Temat: Re: nowe forum kredytowe
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> napisał w wiadomości
    > http://forumkredyty.com/
    >

    > To odpiero poczetek wiec mozesz sobie wybrac
    > dobry nick.

    Nie warto wchodzić. Informacje nieaktualne, znikoma ilość użytkowników-
    szkoda czasu

  • 3. Data: 2011-07-08 13:23:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2011 15:18, Kris pisze:
    > Użytkownik "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> napisał w wiadomości

    > Nie warto wchodzić. Informacje nieaktualne, znikoma ilość użytkowników-
    > szkoda czasu

    A z nicków jedyne wolne jakie zostały zaczynają się od:
    "WiesławPasławskiToZasranySpamer"

  • 4. Data: 2011-07-08 14:20:57
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    a ty zasrany buc.

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iv70d6$bip$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2011-07-08 14:41:22
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-08 16:20, Wieslaw pisze:
    > a ty zasrany buc.

    Tylko jak będziesz rozmawiał ze swoim providerm to nie używaj takich słów.
    Zgłoszenie poszło do ABUSE.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2011-07-08 16:44:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-08 16:41, RudeBoy pisze:

    > Tylko jak będziesz rozmawiał ze swoim providerm to nie używaj takich słów.
    > Zgłoszenie poszło do ABUSE.

    no, ale nikt w to nie uwierzy, że tepsiane abuse zareaguje:))

  • 7. Data: 2011-07-08 23:59:22
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-08 18:44, Jawi pisze:

    > no, ale nikt w to nie uwierzy, że tepsiane abuse zareaguje:))

    Znane mi jest co najmniej kilka przypadków kiedy zadziałało :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...