  • 1. Data: 2018-04-30 14:13:12
    Temat: ocieplanie ścian pytanie laika o grunt :-)
    Od: uciu <a...@g...com>

    Bawimy się obecnie w ocieplanie domu.
    Nakleiliśmy styro na piankę i daliśmy klej i siatkę.

    Czy trzeba dać drugą warstw kleju/siatki?

    Tynk będzie biały i będą wstawki z płytki klinkierowej.

    Czy dać grunt standardowy np termoorganiki TO-GS (kolor mleczno-szary) czy dać grunt
    biały = dopłata +20%. Tam gdzie będa płytki dać grunt "normalny" np CT17??

    Jakiś inny grunt polecacie pod tynk akrylowy?? Pisałem o termoorganice bo akurat jest
    w hurtowni, z której brałem styro.

    Dzieki :-)

  • 2. Data: 2018-04-30 14:31:56
    Temat: Re: ocieplanie ścian pytanie laika o grunt :-)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-30 o 14:13, uciu pisze:
    > Bawimy się obecnie w ocieplanie domu.
    > Nakleiliśmy styro na piankę i daliśmy klej i siatkę.
    >
    > Czy trzeba dać drugą warstw kleju/siatki?
    Normalnie nie trzeba ale daje się w miejscach narażonych na uszkodzenie
    np butami,
    ale wg mnie to g..o da, bo i tak jak ktoś przypieprzy to klej i tynk popęka.

    > Tynk będzie biały i będą wstawki z płytki klinkierowej.

    > Czy dać grunt standardowy np termoorganiki TO-GS (kolor mleczno-szary) czy dać
    grunt biały = dopłata +20%.
    Bez znaczenia, tynk i tak zakryje, grunt musi być dopasowany do tynku
    nalepiej
    taki jak producent tynku poleca. Dlatego że może Ci się tynk "odparzyć"
    na złym gruncie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-05-01 16:18:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.04.2018 o 14:13, uciu pisze:
    > Czy trzeba dać drugą warstw kleju/siatki?

    A siatki po pierwszym razie nie widać na ścianie? Standardowo kleju
    kładzie się 1-2mm na warstwę, a to nie zakryje siatki tylko pozwoli jej
    się wtopić.

    > Jakiś inny grunt polecacie pod tynk akrylowy?? Pisałem o termoorganice bo akurat
    jest w hurtowni, z której brałem styro.

    Pod tynk akrylowy, to grunt akrylowy.

    --
    Pozdrawiam,