  • 1. Data: 2012-06-14 22:41:10
    Temat: ocieplenie w stelażu gips karton -5-10 cm?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    jakiej grubosci welna oieplic stelaz g-k powyzej mam w krokwiach 20 cm
    welny ? o ile cm opuscic stelaz poni&aelig;ej krokwi ? jaka welne wybrac ?

    dzieki za pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-06-15 11:48:00
    Temat: Re: ocieplenie w stelażu gips karton -5-10 cm?
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > jakiej grubosci welna oieplic stelaz g-k powyzej mam w krokwiach 20 cm
    > welny ? o ile cm opuscic stelaz poni&aelig;ej krokwi ? jaka welne wybrac ?

    Ja dawałem, 5 na skosach i 10 na sufice bo tyle moglem aby zmiescic sie w
    zaloznej wysokosci pomieszczenia. Na skosach 5 bo nie chcialem zmniejszac
    sobie pow. uż. pokoju a 25cm dobrze ułożnej dobrej welny powinno wystarczyc
    do dobrej izloacji przy dachowce. Co do wełny , jesli bedziesz kladl sam to
    ponoc Ursa pure One jest dosyc przyjemna w układaniu. Jedna ekipa przy
    wycenie oferowala mi rabat 5 zł / m2 jesli kupie taka wełne :)

    pozdr.
    mihal