  • 1. Data: 2012-06-14 11:45:41
    Temat: [WU] zasilanie kibla z bidettą
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Wodę muszę doprowadzić, do kibla z bidettą. Dwa komplety.

    W jednej łazience mam prościej, kibel tuż obok umywalki, to się kupi
    specjalizowaną baterię umywalkową z bidettą.

    W drugiej kibel jest samotny, i nie wiem jak wyprowadzić rury ciepłej/
    zimnej żeby było OK. Nawet nie znalazłem jak taka bateria wygląda i
    jak wygląda jej montaż :(

    I jeszcze jedna zagwostka - nie wiem czy ostatecznie będzie wiszący
    czy kompakt, więc gdzie umieścić zasilanie spłuczki żeby było potem
    bezproblemowo?

    bajcik

  • 2. Data: 2012-06-14 16:39:37
    Temat: Re: [WU] zasilanie kibla z bidettą
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    2000vbx.googlegroups.com...

    > Wodę muszę doprowadzić, do kibla z bidettą. Dwa komplety.

    Do napełniania wiadra najpraktyczniejszy jest długi kranik pół metra nad
    podłogą.