  • 41. Data: 2010-04-10 07:03:34
    Temat: Re: ogrzewanie co - grzejniki i rury PEX ??
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:18owswolqugj7.dlg@oldfield.org.pl...

    > To, co Ty pisałeś, czyli rozwalenie rur przez wodę, która uderza w wode w
    > kotle, to brednia.

    Brnij dalej. Sam dopiero co napisałeś: "dwie kolumny wody rusza na siebie. I
    to jest właśnie taran hydrauliczny, bo kiedy się spotkają, to nastąpi
    gwałtowne wyhamowanie masy wody, co da w efekcie bardzo wysokie ciśnienie
    mogące rozwalić rury."
    A teraz temu zaprzeczasz "rozwalenie rur przez wodę, która uderza w wode w
    kotle, to brednia."
    Poza tym kolejny raz kłamiesz. Napisałem "wtedy cała masa z wysokości kilku
    metrów uderza o pozostała wodę wytwarzając czasami dość spory udar
    ciśnienia.". Jak zwykle adaś doopa i knociarz dopisał sobie to co nie
    zostało napisane, bo tam mu jest wygodnie.

    > To, że nie widzisz różnicy, mnie nie dziwi. Jesteś durniem - umiesz
    > bezmyslnie zakuć na blache i powtarzać.

    A ty nawet tego nie potrafisz. Nie potrafisz zakuć, żeby zdobyć jakąkolwiek
    wiedzę.
    Największym durniem to jesteś ty:

    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    > _______/ /_ GG: 3524356
    > ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

    Lepiej zajmij sie wywoływaniem tych slajdów, choć jestem przekonany, że i tu
    masz ogromne braki.
    Z resztą sam się do tego przyznajesz http://www.maxmodels.pl/trzypion.html
    "Jestem knociarzem. Robię knoty. Podobają się? OK, zapraszam do studia.
    Jako, że ze mnie d... nie fotograf, to lecę na zasadach TFP."
    Tak samo w pozostałych tematach jesteś "knociarzem" i z ciebie jest d... ,
    dlatego nie wpier....j się w dyskusje, w których nie masz kompletnie nic do
    powiedzenia.

  • 42. Data: 2010-04-10 09:58:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 09:03:34 +0200, Plumpi napisał(a):

    > A teraz temu zaprzeczasz "rozwalenie rur przez wodę, która uderza w wode w
    > kotle, to brednia."

    Jacusiu, naprawdę nie dziwi mnie, że nie widzisz różnicy. Naprawdę. Fizyka
    to fajny przedmiot, który wymaga jednak rozumienia. A Ty tylko zakuwasz.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2010-04-10 10:13:18
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1d34xjgxo5uce$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, naprawdę nie dziwi mnie, że nie widzisz różnicy. Naprawdę. Fizyka
    > to fajny przedmiot, który wymaga jednak rozumienia. A Ty tylko zakuwasz.

    Szkoda, że przespałeś wszystkie lekcje dupoknociarzu.

  • 44. Data: 2010-04-10 11:02:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:13:18 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Szkoda, że przespałeś wszystkie lekcje dupoknociarzu.

    Żadna szkoda - to fajnie, że nie musiałem uczestniczyć w procesie wbijania
    wiedzy do tak tępych głów, jak Twoje. Z racji rozumienia mogłem zająć się
    czymś innym, skoro materiał opanowałem wcześniej.

    --