  • 21. Data: 2012-01-23 22:35:42
    Temat: Re: ogrzewanie gazowa z butli - czy ktoś ma?
    Od: "Marek Szewczyk" <m...@N...gazeta.pl>

  • 22. Data: 2012-01-23 22:35:42
    Od: "Marek Szewczyk" <m...@N...gazeta.pl>

  • 23. Data: 2012-01-23 22:40:10
    Od: "Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

    Albo z cenami Orlenu w mierę zbliżania się do Płocka - im bliżej
    Petrochemii tym drożej...

  • 24. Data: 2012-01-23 22:40:10
    Od: "Marek" <m...@N...gazeta.pl>

  • 25. Data: 2012-01-23 22:40:10
    Od: "Marek" <m...@N...gazeta.pl>

  • 26. Data: 2012-01-26 08:54:01
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Ja nie mam ogrzewania elektrycznego ale koleżanka mi mówiła że zamiast
    > zapłaty raz na około 2 miesiące po wizycie inkasenta wybrała płatność
    > przez interenet co miesiąc wg wskazań licznika i sobie chwali. Zajrzałem
    > na stronę zakładu energetycznego i są do wyboru dwie opcje płacenia za
    > prąd wg stanu licznika i przedpłatowa. Nie rozumiem skąd takie wysokie
    > wyrównania miał ten ktoś o kim pisałeś.

    Nie mam pojęcia skąd ale widziałem fakturę.
    To co piszesz, jest możliwe bo sam zastanawiałem się nad przedpłatówką,
    póxniej
    aby płacić za stan licznika co miesiąć zczytując jego dna,
    tylko licznik jest na zewnąrz i nie chciałoby mi się co miesiąc biegać
    spisywać,
    szkoda, ze nie ma jakiś automatów do tego.

  • 27. Data: 2012-01-30 19:20:47
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 22:47, rt pisze:
> [...]
    >
    > prosze o opinie ludzi którzy korzystają z takiego ogrzewania, interesuje
    > mnie zwłaszcza
    >
    > - czy za zbiornik musze placic czy musze byc odbiorcą gazu przez x lat a
    > zbiornik dostaje za darmo?
    > - czy piec gazowy zasilany zbiornikiem zewnetrznym ma inne dysze /
    > konstrukcję niz na gaz z sieci
    > - czy zasilanie ze zbiornika wiąze sie ze zwiekszonymi kosztami serwisu
    > instalacji?
    > - jaka jest roznica finansowa w ogrzewaniu domu z sieci gazowej a zbiornika?
    > sieci nie mam ale moze bedzie za 2-3 lata

    Pradem wydzie na to samo:
    http://www.ewe.pl/ewe-energia/domy-i-mieszkania/dlac
    zego-gaz-ziemny/porownanie-kosztow

    MarcinJM