  • 1. Data: 2009-05-29 11:08:12
    Temat: okna
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    witam,niedługo kończymy budowę domu i zastanawiamy się której firmy
    okna wybrać, mamy do wyboru aluplast, plastimet-ełk, drutex-bytów,oknoplast-
    kraków którą firmę polecacie a którą mamy omijać z daleka :)

  • 2. Data: 2009-05-29 11:59:53
    Temat: Re: okna
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik w...@N...gazeta.pl napisał:
    > witam,niedługo kończymy budowę domu i zastanawiamy się której firmy
    > okna wybrać, mamy do wyboru aluplast, plastimet-ełk, drutex-bytów,oknoplast-
    > kraków którą firmę polecacie a którą mamy omijać z daleka :)

    Miałem ofertkę z drutexu, ale wziąłem od Jeziera :) bo tylko tam mieli
    na salonie taką przesuwkę jak chciałem :) inni pokazywali tylko profil,
    albo katalog. A jeśli masz jakieś trójkąciki, czy inne dziwactwa to u J.
    od razu Ci powiedzą czy się da zrobić. - Ja takie miałem :(

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2009-05-29 12:05:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,niedługo kończymy budowę domu i zastanawiamy się której firmy
    > okna wybrać, mamy do wyboru aluplast, plastimet-ełk,
    > drutex-bytów,oknoplast-
    > kraków którą firmę polecacie a którą mamy omijać z daleka :)

    Ja ma w teraz w domu wszystkie okna Drutex kolor, profil barwiony w masie
    profil igloo.
    Była to najkorzystniejsza oferta a ofert miałem kilkanaście. Było co prawda
    kilka ofert tańszych ale firmy garażowe. Z dużych Drutex wypadł najlepiej
    Dodatkowo w swoim mieszkaniu w bloku mam od 5 lat okna z drutexu- tam mam
    białe i nic złego sie z nimi nie dzieje. Wyszukaj tylko lokalnego
    dystrybutora który da tobie dobre ceny na ich okna. U nas jest dwóch ich
    dystrybutorów i róznica w cenach tych samych okien była spora. Dystrybutorzy
    na prawdę mają możliwość dania sporych zniżek- tylko dobrze z nimi
    negocjować.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-05-29 12:50:22
    Od: "pit" <anty******@onet.eu>

> [...]
    > drutex-bytów,oknoplast-
    > kraków którą firmę polecacie a którą mamy omijać z daleka :)

    Od razu te okna pakujecie?? Czy może domek postoi troche , aby osiadł.

  • 5. Data: 2009-05-29 12:58:41
    Od: " " <w...@g...pl>

  • 6. Data: 2009-05-30 12:42:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    A i ja mam pewne przemyślenia co do okien i pianki montażowej. Już w kilku
    oknach wymienialiśmy lub uzupełnialiśmy pianę, która po prostu odeszła i
    wpuszczała zimne powietrze.
    Pamiętaj o montażu okien trójwarstwowym. Nie daj się zapianować.

  • 7. Data: 2009-05-30 15:26:30
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

> [...]

    > okna wybrać, mamy do wyboru aluplast, plastimet-ełk,
    > drutex-bytów,oknoplast- kraków którą firmę polecacie a którą

    Jeśli wybór MUSI być z tej listy, to osobiście (to
    moja prywatna opinia) wybierałbym pomiędzy firmami
    Oknoplast-kraków i Aluplast z lekkim wskazaniem na
    Oknoplast. Radziłbym przyglądnąć się ofercie firmy
    której nie brałeś pod uwagę, tj. Jezierski. Bym to
    ostatnie sam wybrał.

    --
    mp